Hop til indhold
Henriks

Tina - er tilbage i Vejle - måtte besøge hende igen

Recommended Posts

så gik den ikke længere, måtte ind og besøge hende igen- hun er ca 28 år, og synes jeg en smuk og dejlig pige, ,som kan Massage + mere - ganske godt. især når hun afslutte masssage og begynder pirrer min lille ven, så begynder den gl hest at pruste igen. hun holder til på samme sted som sidst,  er god til at åbne døren når man ankommer .

 

https://annoncelight.dk/showad/340972

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at Tina er trukket i arbejdstøjet ( eller af ) igen :rolleyes:

Hun er rigtig rigtig dejlig og lider ikke af berøringsangst + hun har nogle dejlige bryster og en dertil matchende bagdel som hun gerne byder til. 

Det med de 28 år er nok lavt sat men hun har en krop og sind der såmænd godt kunne være 28, men de søde thai skabninger holder sig generelt stramme og fit de helt rigtige steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem på billederne i Annoncen er Tina? Har lige været på besøg og havde booket Tina, men synes hende der masserede mig ligner hende der hedder Pin på billederne hulens meget mere end Tina :) Ingen klage, hun var skide sød og helt med på lækker kærestesex efter en absolut fornuftig massage. Og trods hun ikke er helt thai slim petit, så har hun en virkelig fin og lækker figur, ingen løst maveskind eller lign.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Puh, kan se de har skiftet billeder, Og det er svært at se.

Har besøgt Tina en håndfuld gange og kan ikke være sikker ud fra de nye billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt sikkert hende i den sorte kjole. Du kan genkende hende på en lille smule appelsinhud på indersiden af lårene. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så var det nok en administrativ ombytning de lavede da jeg spurgte efter Tina :D Og bestemt en godkendt en, for Pin er super køn og lækker - og engageret - synes ofte man må vælge enten det ene eller andet ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Tina i dag, er desværre noget skuffet overordnet set. Kommunikationen gik fint, og pigen er sød men...

Havde bestilt 60 min med cim og kys, og to udløsninger. Ville starte med at slikke hende, men efter 1 min fik jeg en meget skarp mentolsmag i munden, hun har rengjort sig med det det desinficerende middel sim jeg ikke kender navnet på. Det smagte virkelig grimt. Ellers var hun ren nok. Blow til mig, hm...det var sgu en middelmådig omgang. Så på med hætten og lidt knaldeknalde, af med hætten og så cim.

Massage i ca 20 minutter hvilket ikke var ringe, ej godt. Blow til sidst som hun prøvede at få overstået hurtig. Sugede hårdt og hurtigt. Ikke specielt godt. Og det hjalp ikke at jeg prøvede at guide hende. Rigtige kys var nærmest ikke eksisterende.

6/10

Kommer ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...