Hop til indhold

Smukke Perle - En dejlig oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Smukke Perle i Slagelse for nogle dage siden. 

Aftalen kom hurtigt i hus om morgenen. God respons og supersød til at svare på et par spørgsmål via sms.

Det første, jeg blev mødt med, var Perle, som bød mig ind med et dejligt smil, et varmt kram og et kys. Helt nede på jorden, sød, charmerende og frisk på en meget nærværende måde.

Hun kunne mærke, at jeg var blevet lidt nervøs, og det arbejdede hun bare sindssygt godt med. Man føler sig hurtigt tilpas i hendes selskab.

Jeg afregnede temmelig hurtigt, og imens vi hyggesnakkede, spurgte hun lidt ind til, hvad der tændte mig. Uden jeg sagde noget specielt detaljeret, fangede hun vist ret godt, hvordan jeg skulle tackles.

Vi skiftedes til at være den styrende, og hun er bare skidegod til at mærke efter, hvornår hun skulle give den mere gas eller lade mig gøre arbejdet.

Inden vi knaldede satte hun uret, og så vidste vi begge, at når det ringede, skulle vi til at få gjort tingene færdig. Under hele seancen ænsede hun hverken tid eller sin mobil. Hun ænsede absolut kun mig. 

Og da uret ringede, og jeg ikke lige kunne aflevere på superkort tid, tog hun alt ræset væk og gav mig lov til at nyde det uden at stresse, imens hun forkælede mig et vidunderligt blowjob, hvor jeg bare fik lov til at give slip i munden på hende.

En helt igennem vidunderlig oplevelse, som skal følges op med et besøg igen en dag. Smukke Perle er ikke bare smuk - Hun er en virkelig dejlig kvinde.

Skrevet

Kan det virkelig passe at hun er 40+ år og vejer 70 kg? Syntes billederne viser en yngre og noget tyndere pige. Syntes da i hvert fald ansigts billedet ligner en i start til midt trediverne.

Skrevet
  • Author
Guffel skrev, for 6 timer siden:

Kan det virkelig passe at hun er 40+ år og vejer 70 kg? Syntes billederne viser en yngre og noget tyndere pige. Syntes da i hvert fald ansigts billedet ligner en i start til midt trediverne.

Jeg skal ikke gøre mig klog på vægten. Hun er ikke en streg i luften, men det tænder mig heller ikke, og alt sidder superfrækt på hende.

Jeg tror, at jeg ville gætte på et sted ret i slut tredverne, hvis jeg bare skulle skyde på hendes alder. Hun optræder ret modent, selvom der er masser af... måske man kan kalde det “ungdommelig friskhed” over hende.

Skrevet

Dansk, norsk, svensk, - hvad sprog talte i? 

Og var det privat eller hotel? 

I eller ved Slagelse? 

Redigeret af Milner

Skrevet
  • Author
Milner skrev, for 12 timer siden:

Dansk, norsk, svensk, - hvad sprog talte i? 

Og var det privat eller hotel? 

I eller ved Slagelse? 

Hun taler flydende dansk, og det var et privat sted, der tydeligt var indrettet til formålet, som ligger placeret indenfor byskiltene i Slagelse.

• 4 weeks later...
Skrevet

Perle er virkelig af højeste standard. Hun får en til at føle sig så godt tilpas, og har fokus på en. 
Sød, naturlig og fandens fræk. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.