Hop til indhold
Singelguy

FKK Harmony eller Oase

Recommended Posts

Mit spørgsmål burde måske ikke ligge her, men måske under efterlysninger. Men i forlængelse af min nye oplevelse med Harmony har jeg fået mod på mere. Jeg skal hjem igen på fredag. Jeg overvejer at gøre stop undervejs i stedet for at køre igennem. Jeg kunne rigtigt godt lide Harmony det var en god størrelse og tilpas med piger. Men kan også læse at Oase er en oplevelse. Så dem af jer der har prøvet begge. Hvad vil i anbefale. Oase eller Harmony? Eller er der andre på strækningen fra Basel til DK uden der skal laves en for stor omvej?

Lige lidt mere uddybning for at det giver et bedre grundlag for at svare. Jeg var glad for renheden på Harmony og det må ikke være mindre. Gerne lidt større. Men er måske bekymret over at hvis det bliver for stort, så forsvinder intimiteten eller muligheden for overblik over pigerne.

Redigeret af Singelguy
Lidt uddybning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på Harmony en del gange men har Oase tilgode. Hvis du vil opleve en stor klub med mange piger så prøv fkk sharks ved Darmstad syd for frankfurt. Det er ikke en omvej i forhold til din tur hjem.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dialga skrev, for 8 minutter siden:

Har været på Harmony en del gange men har Oase tilgode. Hvis du vil opleve en stor klub med mange piger så prøv fkk sharks ved Darmstad syd for frankfurt. Det er ikke en omvej i forhold til din tur hjem.. 

Jeg har overvejet den lidt. Men umiddelbart dømt den for stor. Hvordan er størrelsen i forhold til Harmony? areal indenfor og piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, den 28.1.2024 at 21:09:

Jeg var glad for renheden på Harmony og det må ikke være mindre. Gerne lidt større. Men er måske bekymret over at hvis det bliver for stort, så forsvinder intimiteten eller muligheden for overblik over pigerne.

Sharks er større end Harmony, men er jo (fratrukket udendørs poolområde og restaurant + udestue-spiseområdet) et stort rum i 2 plan med masser af sidde-/sofagruppe-områder og som sådan muligt at overskue. Jeg har stået for enden af den store bar og har kunnet tælle 100 nøgne piger. Hvis det er et problem, skal du helt klart køre videre til Harmony :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...