Hop til indhold

Er Katerina , Frederiksberg et besøg værd?

Featured Replies

Skrevet

Kære alle,

Jeg har set at den meget omtalte (både ris og ros) pige Katerina er i landet igen og hun ser jo særdeles tillokkende ud. Flere kendte og flittige medlemer som @AgentLeman og @dhnmdst har begge rost hende i høje toner -og efterfølgende været skuffede over at der i den grad manglede engagement ved genbesøg og at lovede ydelser og service ikke blev leveret. Begge har også, som flere andre skrevet hun er utrolig smuk og velskabt, hvilket billederne vidner om.

Derfor vil jeg høre om I vil anbefale et kort besøg (15/30 min) simpelthen for at opleve hende IRL eller I skønner at det er spildte penge i forhold til at købe sig andet end adgang til en smuk, men ligeglad pige? Jeg er selv ret splittet da jeg stort set altid søger GFE, hvilket hun tydeligvis ikke yder, samtidigt er jeg også nysgerrig efter et opleve hende selv. I sidste ende er valget mit og ingen andre end mig selv kan stilles til ansvar for oplevelsen, men jeg vil lige høre ud bredt hvad I mener eller vil råde mig til. På forhånd tak.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Jeg vil mene at hun er så lækker, at hun er et førstegangsbesøg værd uanset….

Skrevet

Brug pengene andetsteds. Hun er lækker nok, og jeg havde egentlig ikke troet, at jeg ville have det sådan, men hendes lækkerhed gjorde næsten det hele værre. Følte mig virkeligt ikke velkommen.

Skrevet

forstår godt hvis du er nysgerrig på hende . hehe hun er jo virkelig smuk

lad mig slå fast at hun ikke kan anbefales . på ingen måde

men hvis man alligevel er nysgerrig så tag 15 minutter eller max 30 . spild af penge , men man får da lov til at se , røre og endda kneppe en kvinde af den kaliber .

Skrevet
  • Author

Hej @dhnmdst @Morabito og @AgentLeman 

Mange tak for jeres indlæg -selvom det ikke nødvendigvis gør det lettere ;)  

Morabito skrev, for 27 minutter siden:

Hun er lækker nok, og jeg havde egentlig ikke troet, at jeg ville have det sådan, men hendes lækkerhed gjorde næsten det hele værre

Jeg er ret sikker på at jeg ved hvad du mener og det er en af grundene til at jeg er lidt tilbageholdende.

AgentLeman skrev, for 5 minutter siden:

men hvis man alligevel er nysgerrig så tag 15 minutter eller max 30 . spild af penge , men man får da lov til at se , røre og endda kneppe en kvinde af den kaliber .

Det lyder som et rigtig godt råd -tror at jeg går efter 15 min, så får jeg stillet min nysgerrighed uden at skulle ærgre mig over tabt guld... jeg lover at anmelde, hvis jeg besøger hende.

Ærbødigst, DrMabuse

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har været forbi i dag. Det er hende på fotos og hun er sindsygt lækker. Særligt er jeg begejstret for hendes overdrevne smukke, bløde og perfekt siddende bryster på hendes super-stramme og tynde pige-krop. Indlevelsen var dog på middel og hun gjorde sit til at seancen skulle klares i en fart (havde bestilt 30 min). Det der trak mest ned, var nok at jeg skulle vente 30 minutter ude på gaden inden hun var klar til at lukke mig ind.

Jeg er dog glad for at jeg blev hængende for det var sgu dejligt at stikke pikken ind i sådan en lækker uge-pige krop! 

:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.