Hop til indhold
xxl lover

Sonja Bellahøj - er der nogen der har besøgt hende?

Recommended Posts

El Caliente skrev, for 3 timer siden:

Som jeg læste anmeldelsen, var det vist Sonja der åbnede døren ;) 

Ja, men det hjælper jo ikke meget på efterlysningen. Det er flot du kan læse anmeldelsen, prøv at læse efterlysningen også. Der står ikke "om Sonja er samme sted" for det fremgår jo af annonce og anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 minutter siden:

Ja, men det hjælper jo ikke meget på efterlysningen. Det er flot du kan læse anmeldelsen, prøv at læse efterlysningen også. Der står ikke "om Sonja er samme sted" for det fremgår jo af annonce og anmeldelse.

Nu ved jeg ikke hvad anmeldelse han har læst, eller hvor mange der er med Lin. Måske han lige skulle have læst den anmeldelse der er lagt op med Lin i dag, så havde han fået svar på sin”efterlysning” 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på at xxl lover selv bedst kan forklare hvad han mener, men mit bedste bud er at han stadig ikke har fået svar på sin efterlysning. Heller ikke selv om han læser den anmeldelse der er lagt op med Lin. Ja Sonja åbner døren, men det vil jeg vel næppe kalde en beskrivelse af Sonja på samme sted. Det får da ikke mig til at sige - wow  - Sonja åbner døren, hun skal da besøges lige med det samme, for så må hun da være helt fantastisk i sengen og ualmindelig smuk :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 22 timer siden:

så havde han fået svar på sin”efterlysning” 

Nej, for han efterlyser nogen der faktisk har haft en aftale med Sonja. Det står der intet om i anmeldelsen af Lin. Du har hverken læst hvad han skriver eller hvad jeg skriver, eller også har du alvorlige problemer med skriftlig dansk, hvad dine egne skriv ikke tyder på. Så du læser sikkert bare enormt sjusket, der du svarer på. Det er jo irrelevant, at Sonja åbnede døren, for han er ikke interesseret i at få åbnet en dør, men nok lidt mere kontakt end det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 39 minutter siden:

Nej, for han efterlyser nogen der faktisk har haft en aftale med Sonja. Det står der intet om i anmeldelsen af Lin. Du har hverken læst hvad han skriver eller hvad jeg skriver, eller også har du alvorlige problemer med skriftlig dansk, hvad dine egne skriv ikke tyder på. Så du læser sikkert bare enormt sjusket, der du svarer på. Det er jo irrelevant, at Sonja åbnede døren, for han er ikke interesseret i at få åbnet en dør, men nok lidt mere kontakt end det ...

Brems dig selv: Så lige en anmeldelse af Lin, er der nogen der kan fortælle om sonja er samme sted, det er hvad der står i indlægget. Og ja… I overskriften på indlægget, om der er nogen der har besøgt hende. Jeg svare på indlæg, og ikke overskrift, da jeg ikke har besøgt hende.

Redigeret af El Caliente

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 6 minutter siden:

er der nogen der kan fortælle om sonja er samme sted

Der står ikke ER samme sted, hvilket giver stor forskel i meningen. Men det kunne være interessant at høre om Sonja i stedet for diskussioner om korrekt dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 18 timer siden:

er der nogen der kan fortælle om sonja er samme sted,

 

xxl lover skrev, den 27.1.2024 at 17:15:

er der nogen der kan fortæller om Sonja samme sted?

 

Bebop skrev, den 27.1.2024 at 20:54:

Der står ikke "om Sonja er samme sted" for det fremgår jo af annonce og anmeldelse.

Håber du lige kan bruge de 10 sekunder på det jeg ellers allerede har skrevet to gange tidligere: Du har misforstået efterlysningen fordi du sjusker. Nu har du tre gange læst forkert i denne tråd: efterlysningen og de to gange jeg har prøvet at forklare dig det.

Måske er det dig, der skal bremse op og faktisk læse det du svarer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

 

 

Håber du lige kan bruge de 10 sekunder på det jeg ellers allerede har skrevet to gange tidligere: Du har misforstået efterlysningen fordi du sjusker. Nu har du tre gange læst forkert i denne tråd: efterlysningen og de to gange jeg har prøvet at forklare dig det.

Måske er det dig, der skal bremse op og faktisk læse det du svarer på.

 åh ja det er feset ind, det er sgu da ufatteligt du kan blive med at koge suppe på dette, har du overvejet at søge tjansen som moderator..

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 18 minutter siden:

det er sgu da ufatteligt du kan blive med at koge suppe på dette, har du overvejet at søge tjansen som moderator..

 Jeg har jo bare svaret på dine indlæg, som blev ved med at misforstå alt - hvorfor så aggressiv? Don't shoot the messenger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, der kom ikke meget ud af denne forespørgsel om Sonja, så jeg tog en chance og tog forbi i dag. Det var skuffende, der var ikke noget kemi mellem mig og Sonja, hun tændte mig ikke kropsligt, massagen virkede maskinelt. Lidt dyrt, 800 kr for 30 min nøgen-massage, et kortvarigt forsøg på B2b og hj. Der er mange andre bedre bud i Kbh. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...