Hop til indhold
Mike56

Sexy hot Nin Vissing/Hadsten/Randers

Recommended Posts

Hej gutter, længe siden.

Er der nogen, som har været forbi Nin som er i Hadsten i øjeblikket og kan fortælle nærmere om jeres oplevelse samt Nins udseende, om hun har mange/få tatoveringer, højde, krop og ansigt.

Vil være en kæmpe hjælp, da jeg har et stykke til Hadsten fra bopæl og vil ikke køre så langt og blive skuffet. 

https://annoncelight.dk/showad/362004

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 44 minutter siden:

Hej gutter, længe siden.

Er der nogen, som har været forbi Nin som er i Hadsten i øjeblikket og kan fortælle nærmere om jeres oplevelse samt Nins udseende, om hun har mange/få tatoveringer, højde, krop og ansigt.

Vil være en kæmpe hjælp, da jeg har et stykke til Hadsten fra bopæl og vil ikke køre så langt og blive skuffet. 

https://annoncelight.dk/showad/362004

Har du prøvet at søge på hendes annonce nr. 362004?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Julius skrev, for 4 minutter siden:

Har du prøvet at søge på hendes annonce nr. 362004?

Tydeligvis ikke, så var han jo kørt.:)

@Mike56 Se på billederne, det du ser er det du møder. Hun er blød, sød og rar - en rigtig krammebamse.

Når du så lige har tjekket på 362004, så er det bare med at komme afsted.

God fornøjelse, glæder mig til at høre om din tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo det har jeg gutter. Men det kunne altid lige være rart og høre om nogen som har været forbi for nyligt, altså lige en opdatering på Nin med det positive, som bare forstærker mig endnu mere til at komme afsted. 

Hendes billeder tiltrækker, ingen tvivl. Kan bare se at hun tatoveringer her og der, hvilket er fint i en moderat grad. Der er dækket med hår bag på hendes ryg, som ikke viser det hele, så vil bare ikke dukke op og blive overrasket at der lige har gemt en eller to ekstra. Måske nogle herinde ved at jeg ikke er den største fan af tatoveringer på piger :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er vel omkring 1,60 vil jeg tro.

Og gutter...mht. tatoveringer. Jeg har været hos hende vel nok 10-15 gange og jeg kan sgu ikke huske nogen tatoveringer, så særligt fremtrædende er de antageligvis ikke.

Desuden antager jeg ikke, at I kommer for at se på hendes ryg. Kunne stirre en time bare på hendes fantastiske bryster :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...