Hop til indhold

Hottie Aarhus - excellent oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Soon <3 

For more information please contact me. 

Thank you!  <3

Skrevet
Uomo di cioccolato skrev, for 7 timer siden:

Hendes nr står på billederne.

Hun er her ikke lige nu tænker jeg, derfor står der “optaget”, så hold øje med når hun igen er her:-)

Skrevet

Good evening , 

I m in Aarhus for one week . Kisses <3

Redigeret af Hottie

Skrevet
Mike56 skrev, den 9.4.2024 at 16:27:

Hi Hottie, I would love to meet you

tag det i PM.

Skrevet

Hun lyder som en jeg kunne få glæde af at besøge - Hvis hun lever op til bare det halve, så er hun en drøm.

Ja jeg kunne også godt tænke mig at ham der startede denne spalte kom med lidt detaljer :) 

Skrevet
  • Author
mr.swingking skrev, den 7.5.2024 at 14:06:

Ja jeg kunne også godt tænke mig at ham der startede denne spalte kom med lidt detaljer :) 

At beskrive selve sexakten give måske ikke så meget mening, da vi alle har forskellige preferencer, men jeg kan sige hun var meget indlevende og det virkede ægte. Hun har en flot og stram krop som svarer til hendes billeder, så det du ser er også det du får :wub:

Jeg betalte ekstra for tungekys og hun var ikke nærig :P

gez3 skrev, den 7.5.2024 at 17:08:

Hvad er alderen på hende ca?

Hun skriver 26 i annoncen, jeg vurderer det er et sted mellem 26-30.

Det er virkelig en pige/kvinde fra øverste hylde :)

Kh bigfoot

Skrevet
bigfoot skrev, for 15 timer siden:

At beskrive selve sexakten give måske ikke så meget mening, da vi alle har forskellige preferencer, men jeg kan sige hun var meget indlevende og det virkede ægte. Hun har en flot og stram krop som svarer til hendes billeder, så det du ser er også det du får :wub:

Jeg betalte ekstra for tungekys og hun var ikke nærig :P

Hun skriver 26 i annoncen, jeg vurderer det er et sted mellem 26-30.

Det er virkelig en pige/kvinde fra øverste hylde :)

Kh bigfoot

Tak - jeg er ikke “så gammel” på dette Forum. Men jeg skal vist en tur til Aarhus 

tusind tak

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har tænkt mig at besøge Hottie. Nogen der ved hvor lang tid hun er i Aarhus? 

Skrevet
Mike56 skrev, for 2 timer siden:

Jeg har tænkt mig at besøge Hottie. Nogen der ved hvor lang tid hun er i Aarhus? 

Hun har holdt til i Aarhus i mange år, så indtil hun har tænkt sig at flytte :) 

Skrevet
Only_by_Night skrev, for 26 minutter siden:

Hun har holdt til i Aarhus i mange år, så indtil hun har tænkt sig at flytte :) 

Det er jeg godt klar over, jeg mente hvor lang tid er hun i Aarhus inden hun smutter på ferie? 

Jeg har haft et godt øje til Hottie i lang tid og har læst mange gode anmeldelser/indlæg af Hottie flere år tilbage og har et ønske om at mødes med denne skønhed for første gang. 

Jeg har stadigvæk ikke besøgt hende endnu, på grund af andre GP valg de tidligere måned, men jeg tænker det er på tide nu til at booke en tid hos hende. Desværre er det først muligt for mig i løbet af næste måned, så håber hun stadig er her næste måned. :)

Skrevet

Hello, Mr. Mike... you always leave me comments about your next visit, and about your interest, I appreciate ... but if you contacted me, you would know that I was on vacation. I am active and inactive because I prioritize my well-being, and as you know, I do not advertise at all because I have chosen  long time ago to meet only those gentlemens who visit me regularly, respect me and accept my limits.Let's leave the topic for reviews and not for appointements... (and please don't tag me in the reviews of other girls as long as they are not my friends!)

Thank you ! <3 

Redigeret af Hottie

Skrevet
Hottie skrev, for 3 timer siden:

Hello, Mr. Mike... you always leave me comments about your next visit, and about your interest, I appreciate ... but if you contacted me, you would know that I was on vacation. I am active and inactive because I prioritize my well-being, and as you know, I do not advertise at all because I have chosen  long time ago to meet only those gentlemens who visit me regularly, respect me and accept my limits.Let's leave the topic for reviews and not for appointements... (and please don't tag me in the reviews of other girls as long as they are not my friends!)

Thank you ! <3 

Hello Hottie.

I have been here almost 1 year, so I don't have much experience with whats wrong and whats right. My mistakes, I apologize.

I already got a warning, so I don't wanna get myself in trouble again. :rolleyes:

Mike

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.