Hop til indhold

Recommended Posts

Ifb. med arbejde kom jeg forbi Horsens og besøgte Ferry ….   Super sød kvinde lækker krop med fine bryster og lille røv ….    Massage først var ikke noget særligt ingen pirring , men efter 15. Min om på ryggen til super blow , 69 som hun nød , gummi på og op og ride , uha hun var stram  men hun red så jeg måtte stoppe hende så bagfra som jeg kan lide det , hun har spejl så vi kan se hinanden når vi elsker …..    jeg må gave hende igen før hun glider videre til Odense .  Fin lejlighed  ud til Smedegade men man bliver lukket ind idet man kommer        Link kan jeg ikke lægge ind  men I kan nok finde hende alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi her sidst eftermiddag. 

Det var første og sidste gang, for mig var massagen en gang olie sjask uden plan eller arrangement. Lidt gnubbe op af en dørkarm kunne have gjort det samme uden man var sjasket ind i olie. 

Fair nok pæn pige med pæn krop, men for mig duer hun ikke

Gentagelse nej aldrig

Del dette indlæg


Link til indlæg
62peter skrev, for 20 timer siden:

Var forbi her sidst eftermiddag. 

Det var første og sidste gang, for mig var massagen en gang olie sjask uden plan eller arrangement. Lidt gnubbe op af en dørkarm kunne have gjort det samme uden man var sjasket ind i olie. 

Fair nok pæn pige med pæn krop, men for mig duer hun ikke

Gentagelse nej aldrig

Ja jeg tænker da også bare at du skal finde et andet sted, hvis det er massagen som er i højsædet ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...