Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/389371

Jeg har en tid været lun på Maya. På billederne ser det ud til at hun er lidt buttet - lige min stil. Jeg havde til i går lavet en aftale om en tur med hende med b2b og fp.

Jeg blev mødt af både Maya og Bummi i døren, og jeg blev præsenteret for Maya og fulgt ind til briksen af dem begge. Bummi formanede Maya om at give mig en rigtig god behandling, og det fik jeg!

Maya og jeg enedes om en kort massage og derefter en god fp. Jeg fik først god massage af ryggen og benene, og Maya fandt at jeg virkelig nød massagen af inderlårene og ballerne. Hænderne kom også jævnligt og frydefuldt rundt om anus og og videre til kammeraten - og begge dele på en gang. Og efterhånden blev den godt kampklar.

Så var det tid til at vende rundt, og jeg var virkelig kampklar, så massagen var meget fokuseret på den. Hendes sutteri var både langvarigt og skønt, og jeg spurgte om jeg også kunne slikke hende, så jeg fik hende i en skøn facesit, som vi begge nød i fuldt ud, og hun nød virkelig at blive slikket fra stjernen og op til clitten. Hun red mig på både næsen og tungen.

Så var hun ellers klar til en ridetur på kammeraten. På med kondom og op på den. Først lige ind i varmen med ham, og så ellers dybere og dybere til den var i til roden, sådan stille og roligt, hvor jeg både kunne mærke hende klemme om mig og nyde synet af hendes skønhed. Hun er virkelig dejlig. Og hun nyder virkelig hvad hun har gang i. Hendes grimasser giver udtryk for fuld nydelse. Så skulle hun lige checke kondomet. Det var væk, og måtte pilles ud dybt oppe fra. Nå ingen panik. Hvad med en 69'er? Jo tak. Og igen. Vi suttede og slikkede til stor fryd for os begge.

Efter flere skift mellem ridning og sut, gav hun en fantastisk gang prostata massage samtidig med hj. Det gav lige afslutningen, og trykket blev lettet. Jeg var helt færdig!

Chancen for gentagelse er 100%

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Champ1 skrev, for 12 timer siden:

er hun glat barberet ?

Ikke helt glat. Hun kradser skønt i ansigtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboyfyn skrev, for 11 timer siden:

Er det hende på billederne så ? 

Arhh jeg ved ikke lige!??

Hende på billederne ser mere buttet ud, end Maya som jeg fik massage af. Maya er ret smuk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i dag taget en tur mere med Maya!

Hold da op en skøn behandling.

Vi var helt enige om at springe massage over, og gå direkte til fp.

Og hun er rigtig dejlig snæver - og glad for sex. Jeg blev først suttet helt op i himlen og måtte give hende tilbage med et facesit, og sex i flere stillinger. Det brugte vi næsten en time på, og sluttede af med en god massage af ryggen, inderlår og lillemanden.

Risikoen for gentagelse =100%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg er ny her.. mit første indlæg..

Har besøgt en del piger., mest i Odense.. 

læst rigtig meget her på EG,  Læst og lært meget.

Besøgte Maya lige inden hun rejste videre.. fandt jeg ud af i tirsdags.

En super god oplevelse.. lækker krop.. super blow, og 69, god smag..

Ville have besøgt hende i tirsdags, men min mobil løb tør for strøm...

Så tog chancen og kom uanmeldt,,,  fuglen var fløjet..

Anna, en anden thai, slank og vel 1.65 høj..  men hun ventede på på kunde..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...