Hop til indhold

Recommended Posts

Torsdag aften var jeg forbi Ellie på hendes fine hotelværelse i København. Hoteller fungerer godt for mig, hellere det end en lejlighed hvor man ikke altid ved hvem der ellers er tilstede i et tilstødende rum…

Billederne af Ellie er tæt på 100% retvisende. Hun er imo en meget smuk og sød pige, som modsat mange (heldigvis) er uden noget som helst kunstigt, som f.eks. lipfiller, silicone eller tatoveringer - præcis som jeg er vild med :) 

Hendes krop er som på billederne, dvs. ung, naturlig og slank. Hvad der ikke fremgår af billederne, er at hun har en virkelig smuk og forholdsvis stram fisse med små skamlæber - igen tjek…jeg er vild med det :)

Hvad der heller ikke fremgår af hendes billeder, er at hun har nogle ret store og ret hængende bryster med store brystvorter - normalt ikke noget jeg søger, er mere til små fine bryster med små brystvorter, men Ellie’s store yver var sgu meget frækt, må jeg indrømme

Ellie siger selv at hun er 20 år gammel, om det passer…? En ting er dog sikkert, hun fremstår meget meget ungdommelig og uskyldig, præcis som på hendes billeder

Vi havde en fin time med shower together og selvfølgelig sex og oral. Der var forsigtige kys med lidt tunge, mest min dog haha. Blow var godt, der skal ikke meget til for mig, bare synet af min pik i Ellie’s mund var nok ;) Oral til hende og sex var lækkert nok, dog var der ingen indlevelse og ingen lyd. Hun tog imod og var hele tiden meget imødekommende og berøringsvenlig

Ellie taler ikke så meget engelsk, det går dog med hendes translator. Ellie kom til København torsdag og hun bliver 14 dage, det er hendes første besøg i Danmark

https://nympho.dk/n15962/5558/young-ellie-new-in-copenhagen/

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg havde samme oplevelse som dig @dhnmdst , men synes netop at det ikke førte til nogen anbefaling

intet tungekys , begrænset gfe , intet engelsk , ingen indlevelse og intet initiativ . total kiksede øjenbevægelser som hun tror er forførende what haha .

hun lavede endda søstjernen under slik og sex !! haha hun lå bare med spredte arme og ben mens hendes smukke øjne stirrede ud til siden uden at blinke .

eneste der taler for er at hun er smukkere end billederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så var jeg også en tur forbi den unge Ellie, og jeg må give ret i, at hun er meget passiv.

Men hold nu k*** hvor er hun CUTE! Det tog under 5 minutter før jeg var forelsket i hendes smukke øjne.

Hun hold øjenkontakt under stort set hele seancen, smilte diskret, og tog generelt godt imod alt. Der blev ikke brugt glidecreme, selv om tuben stod fremme, og selv om hun red lidt mekanisk, gjorde hun det dybt og længe og med det rigtige tryk de helt rigtige steder.

Jeg havde bestil CIM som afslutning. Hun startede med at give handjob, og var meget tæt på at blive den kun tredje pige nogensinde, der har fået mig til at komme med hånden, men da hun mærkede, jeg var tæt på, tog hun munden i brug og gjorde arbejdet færdigt.

Hendes passitivitet under missionær gør, at hun nok ikke får et genbesøg, men det positive er, at jeg nu kan krydse "Freeuse fantasy" af på min bucket list. ;) 

Jeg er absolut ikke utilfreds med besøget, og jeg kunne sagtens have brugt meget længere tid på bare at nyde hendes søde ansigt og smukke øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes at det på hendes billede ligner at hun har mærker på maven. Strækmærker selvom jeg ikke tror at hun har det i så ung en alder.

Er hendes mave helt fin og glat ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...