Hop til indhold

Recommended Posts

Hej:ph34r:

Er der nogen der har været hos den famøse Tina Thai for nylig ? 

Giver hun stadig en vildt god massage og BJ som hun er berømt for? (Har ikke været hos hende før)

Nogen der kan fortælle lidt om hendes udseende, har hun et kønt ansigt ? Nu ved jeg godt hun ikke tilbyder sex. Jeg er kun efter god massage og måske BJ som afslutning men vil også gerne have et pænt ansigt kigge op på mig. :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/308761

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søg og du skal finde ...som der står i de hellige skrifter :geek:.

Brug søgefunktionen @31Adam og skriv Tina Thais annoncenummer:

# 308761 # 

Der er også nylige anmeldelser og kommentarer efter din egen tidligere efterlysning af Tina fra 10/6-23.

 

God fornøjelse :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
31Adam skrev, for 9 timer siden:

Hej:ph34r:

Er der nogen der har været hos den famøse Tina Thai for nylig ? 

Giver hun stadig en vildt god massage og BJ som hun er berømt for? (Har ikke været hos hende før)

Nogen der kan fortælle lidt om hendes udseende, har hun et kønt ansigt ? Nu ved jeg godt hun ikke tilbyder sex. Jeg er kun efter god massage og måske BJ som afslutning men vil også gerne have et pænt ansigt kigge op på mig. :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/308761

 

Udseende er en relativ ting. Man er ikke i tvivl om at hun er thai og i min optik en pæn en af slagsen 

Andre vil sikkert sige noget andet. Men hendes væsen - hendes empati - hendes serviceminded optræden , gør man har lyst til at komme igen og igen (på besøg ha ha) Det er dog ret længe siden jeg har været hos hende men alle fe gange jeg har besøgt hende har niveauet været lige højt hver gang. 
 

Så om du kan lide eller synes hun har et pænt ansigt er relativt det kan vi andre ikke vurderer for dig - du må selv op på hesten og afsted for at finde ud af det.

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...