Guest donttrip Skrevet 25. Januar efter møje og besvær fik jeg endeligt en aftale i hus med luderparret. skulle først vente i 20 min, men det var ingenting i forhold lugten i deres horder hjem. Pigen som viser sig at være godt rynken, fedtet hår som narkoman typen i film. Da hendes fede kæreste kommer i en klam morgenkåbe, trækker jeg mig ud af aftalen. de råber at de ved hvor jeg bor osv, men de virker sølle. Bare glad for jeg ikke fik betalt. Ønsker dem bare god bedring https://annoncelight.dk/showad/390956#:~:text=Sutteglad%20liderlig%20Nymfo%20Sydsj%C3%A6lland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 25. Januar Jeg siger ikke at det ikke passer, men hvor er jeg glad for du oprettede dig herinde, for at gøre os opmærksom på det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Legetimen 444 Skrevet 25. Januar Det stemmer nu meget godt overens med andre anmeldelser. Jeg skrev til dem en formiddag, hvor de ikke svarede. I stedet så ringede til mig 3 gange kl. 21.30... Det er i min bog komplet uacceptabelt og tyder også på noget dysfunktionelt. Man vil ikke kontaktes når man sidder til familiemiddag, på den måde! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 26. Januar Har prøvet ingen kontakt til dem på det nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg