Hop til indhold

Recommended Posts

Guest donttrip

efter møje og besvær fik jeg endeligt en aftale i hus med luderparret. skulle først vente i 20 min, men det var ingenting i forhold lugten i deres horder hjem. Pigen som viser sig at være godt rynken, fedtet hår som narkoman typen i film. Da hendes fede kæreste kommer i en klam morgenkåbe, trækker jeg mig ud af aftalen. de råber at de ved hvor jeg bor osv, men de virker sølle. Bare glad for jeg ikke fik betalt.  Ønsker dem bare god bedring

https://annoncelight.dk/showad/390956#:~:text=Sutteglad%20liderlig%20Nymfo%20Sydsj%C3%A6lland

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger ikke at det ikke passer, men hvor er jeg glad for du oprettede dig herinde, for at gøre os opmærksom på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det stemmer nu meget godt overens med andre anmeldelser. Jeg skrev til dem en formiddag, hvor de ikke svarede. I stedet så ringede til mig 3 gange kl. 21.30... Det er i min bog komplet uacceptabelt og tyder også på noget dysfunktionelt. Man vil ikke kontaktes når man sidder til familiemiddag, på den måde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...