sejer 319 Skrevet 25. Januar https://annoncelight.dk/showad/393566 Er der nogen der har besøgt denne storbrystede tøz i Varde. Kan se annoncen er ret ny, men nogle babsomaner har måske været der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 25. Januar sejer skrev, for 2 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/393566 Er der nogen der har besøgt denne storbrystede tøz i Varde. Kan se annoncen er ret ny, men nogle babsomaner har måske været der. Ja jeg kørte de 130 km til Varde draget af de bryster. Og jeg var så tæt på at gå med det samme. De bryster på billederne er ikke hendes. De er slet ikke så store og desuden er hun MEGET kraftig! Men hun var rigtig sød, pænt etnisk ansigt og virkede liderlig. Og nem at handle med. Så jeg endte med at blive. Hun ville meget gerne kysse og kneppes uden gummi. Meeen jeg tændte ikke på hende. For kraftig til mig. Endte med at jeg måtte spille den af i munden på hende mens hun lå og onanerede. Det er nu også ret frækt. Men jeg kommer ikke igen. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 25. Januar Tak til KJ735 for en realistisk beretning. Jeg tænder ikke på meget kraftige Q, og tænder heller ikke på falske fotos. Så en tur til Varde er sparet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 26. Januar (edited) Har også været der. Ja, hun er ikke tynd, hvilket også fremgår af annoncen. En super god service, pæn lejlighed. Pænt ansigt, flotte øjne og tænder . Taler rigtig godt dansk med accent. Vedr bryster, vil jeg vurdere dem til DD. Hvis jeg igen er i området , vil jeg gerne besøge hende igen. Redigeret 26. Januar af Prøver-igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 26. Januar (edited) Prøver-igen skrev, for 2 timer siden: Har også været der. Ja, hun er ikke tynd, hvilket også fremgår af annoncen. En super god service, pæn lejlighed. Pænt ansigt, flotte øjne og tænder . Taler rigtig godt dansk med accent. Vedr bryster, vil jeg vurdere dem til DD. Hvis jeg igen er i området , vil jeg gerne besøge hende igen. Nej det fremgår netop IKKE af annoncen. Der står jo at hun er buttet og det er en underdrivelse der vil noget. Desuden skrev jeg også til hende om vægt belært af andre dårlige erfaringer i den samme kategori og den vægt hun angav var ihverfald ikke sandfærdig. Mindst plus 25-30 kg. Hun er meget lav af højde og meget kraftig. Men fedt du havde en god oplevelse. Og tænder man på store kvinder er hun absolut værd at besøge. Men brysterne ser ikke store ud i virkeligheden hvis man går efter det….. Redigeret 26. Januar af KJ735 Fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 26. Januar (edited) KJ735 skrev, for 2 timer siden: Nej det fremgår netop IKKE af annoncen. Der står jo at hun er buttet og det er en underdrivelse der vil noget. Desuden skrev jeg også til hende om vægt belært af andre dårlige erfaringer i den samme kategori og den vægt hun angav var ihverfald ikke sandfærdig. Mindst plus 25-30 kg. Hun er meget lav af højde og meget kraftig. Men fedt du havde en god oplevelse. Og tænder man på store kvinder er hun absolut værd at besøge. Men brysterne ser ikke store ud i virkeligheden hvis man går efter det….. Vil gi dig ret i at brystbilledet kan snyde lidt, men synes nu de passer til hende og så er de ægte Rigtig nok at buttet kan være mange ting i en annonce. For mig er det lige så meget personlighed der tæller og hvordan man blir taget imod i døren Redigeret 26. Januar af Prøver-igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 27. Januar Er hun dansk og hvad kalder hun sig for?.linket virker desværre ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
O'Malley 70 Skrevet 29. Januar Prøver-igen skrev, den 26.1.2024 at 15:38: Vil gi dig ret i at brystbilledet kan snyde lidt, men synes nu de passer til hende og så er de ægte Rigtig nok at buttet kan være mange ting i en annonce. For mig er det lige så meget personlighed der tæller og hvordan man blir taget imod i døren Nu skriver hun buttet, men ikke fed. Så er det ikke en så flydende en overgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fornavn efternavn 35 Skrevet 28. Marts Der står ikke noget om ydelser i annoncen. Er det vanilje eller kinky? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 2. April Tror jeg tager chancen og besøger hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andre28 0 Skrevet 4. April Dårlig oplevelse skulle bare gå hurtigt fra hendes side og så er hun ikke dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onshore 0 Skrevet 6. April smalhans skrev, den 2.4.2024 at 19:56: Tror jeg tager chancen og besøger hende @smalhans fik du aflagt hende et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 38 Skrevet 6. April Nej, ikke endnu. Har ikke kunnet få det til at passe ind i kalenderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 10. Juli Jeg besøgte hende i går. Mødte hende på nærliggende parkeringsplads og tænkte at det måtte være hende. Hun er stor, men hendes væsen er dejligt og lige til, så det er svært ikke at blive tiltrukket af hende. Især når hun kysser og tager fat i pikken med det samme. Hun giver fint blow og tager godt imod pikken med lyde, der virker naturlige. Hendes bryster er OK store, men ikke dem på fotos. Jeg havde bestilt 30 min med mulighed for to sprøjt. Lysten faldt dog betydeligt efter første affyring, så jeg tænker at næste gang er en quickey udmærket i forhold til prisen. GFP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 91 Skrevet 11. Juli Hvor bor hun henne i Varde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Humble 0 Skrevet 11. Juli Hvor gammel er hun og hvor høj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 11. Juli Smedesvenden skrev, for 10 timer siden: Hvor bor hun henne i Varde ? Det fremgår ikke af annoncen og er så ikke tilladt at skrive her. Du kan jo skrive til hende og lave en aftale . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prøver-igen 251 Skrevet 11. Juli Humble skrev, for 3 timer siden: Hvor gammel er hun og hvor høj Alder fremgår af annoncen. Højde vil jeg skyde på 160-165 cm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 91 Skrevet 12. Juli Prøver-igen skrev, for 6 timer siden: Det fremgår ikke af annoncen og er så ikke tilladt at skrive her. Du kan jo skrive til hende og lave en aftale . Jow jow , nu var det naturligvis ikke for at få den nøjagtige adresse , mere bare hvilken by del , men ok hvis det ikke er tilladt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg