Hop til indhold
sejer

Fræk tøz i Varde C

Recommended Posts

sejer skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/393566 

Er der nogen der har besøgt denne storbrystede tøz i Varde.

Kan se annoncen er ret ny, men nogle babsomaner har måske været der.

Ja jeg kørte de 130 km til Varde draget af de bryster. Og jeg var så tæt på at gå med det samme. De bryster på billederne er ikke hendes. De er slet ikke så store og desuden er hun MEGET kraftig! Men hun var rigtig sød, pænt etnisk ansigt og virkede liderlig. Og nem at handle med. Så jeg endte med at blive. Hun ville meget gerne kysse og kneppes uden gummi. Meeen jeg tændte ikke på hende. For kraftig til mig. Endte med at jeg måtte spille den af i munden på hende mens hun lå og onanerede. Det er nu også ret frækt. Men jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til KJ735 for en realistisk beretning. Jeg tænder ikke på meget kraftige Q, og tænder heller ikke på falske fotos. Så en tur til Varde er sparet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der. Ja, hun er ikke tynd, hvilket også fremgår af annoncen. En super god service, pæn lejlighed. Pænt ansigt, flotte øjne og tænder . Taler rigtig godt dansk med accent. 

Vedr bryster, vil jeg vurdere dem til DD.

Hvis jeg igen er i området , vil jeg gerne besøge hende igen.

 

 

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, for 2 timer siden:

Har også været der. Ja, hun er ikke tynd, hvilket også fremgår af annoncen. En super god service, pæn lejlighed. Pænt ansigt, flotte øjne og tænder . Taler rigtig godt dansk med accent. 

Vedr bryster, vil jeg vurdere dem til DD.

Hvis jeg igen er i området , vil jeg gerne besøge hende igen.

 

 

Nej det fremgår netop IKKE af annoncen. Der står jo at hun er buttet og det er en underdrivelse der vil noget. Desuden skrev jeg også til hende om vægt belært af andre dårlige erfaringer i den samme kategori og den vægt hun angav var ihverfald ikke sandfærdig. Mindst plus 25-30 kg. Hun er meget lav af højde og meget kraftig. Men fedt du havde en god oplevelse. Og tænder man på store kvinder er hun absolut værd at besøge. Men brysterne ser ikke store ud i virkeligheden hvis man går efter det…..

Redigeret af KJ735
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 2 timer siden:

Nej det fremgår netop IKKE af annoncen. Der står jo at hun er buttet og det er en underdrivelse der vil noget. Desuden skrev jeg også til hende om vægt belært af andre dårlige erfaringer i den samme kategori og den vægt hun angav var ihverfald ikke sandfærdig. Mindst plus 25-30 kg. Hun er meget lav af højde og meget kraftig. Men fedt du havde en god oplevelse. Og tænder man på store kvinder er hun absolut værd at besøge. Men brysterne ser ikke store ud i virkeligheden hvis man går efter det…..

Vil gi dig ret i at brystbilledet kan snyde lidt, men synes nu de passer til hende og så er de ægte :)

Rigtig nok at buttet kan være mange ting i en annonce. 

For mig er det lige så meget personlighed der tæller og hvordan man blir taget imod i døren

 

 

Redigeret af Prøver-igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prøver-igen skrev, den 26.1.2024 at 15:38:

Vil gi dig ret i at brystbilledet kan snyde lidt, men synes nu de passer til hende og så er de ægte :)

Rigtig nok at buttet kan være mange ting i en annonce. 

For mig er det lige så meget personlighed der tæller og hvordan man blir taget imod i døren

 

 

Nu skriver hun buttet, men ikke fed.  Så er det ikke en  så flydende en overgang.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...