Hop til indhold
Seb93

First timer

Recommended Posts

Hej

En af de nye i dette univers, som endnu ikke har prøvet, men gerne vil :)

Leder efter den første oplevelse i København eller omegn og en god start. Ønsker der selv at være den aktive, og søger primært en GFE oplevelse med en, der er ret feminin, og hvor jeg har en følelse af interesse, gensidig kemi og liderlighed. 
 

Kan I anbefale nogen? Er 30 min nok første gang?

Har set andre lignende opslag, men husker det som om, at mange af pigerne pt. ikke er der. Derfor opslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min første gang var med Valentina. Hun taler dansk, så der kommer ikke sprogbarrierer i vejen og hun var god til at "hjælpe en begynder". Jeg var godt nok den passive, men hun tilbyder begge. Kan også godt lide, at jeg ikke havde en lang liste af alverdens "extras". Jeg betalte et beløb (som jeg ikke husker, men var fair pris) og så hyggede vi os med hvad vi fik lyst til. Hun gør sig vidst en del i dominans, men jeg mødte hende til en langt mere GFE agtig oplevelse.

Derudover vil jeg personligt vælge 1 time. Generelt fortrækker jeg det, men specielt som første gang med en shemale, så går tingene måske lidt langsommere, så jeg ville personligt ikke kunne lide at føle uret tikke.

https://annoncelight.dk/showad/306362

Ellers vil jeg kigge efter hende som hedder Nadie. Kan ikke finde link lige nu, men hun er vidst ofte i KBH. Jeg har aldrig prøvet hende, men ved at mange nybegynder samt "øvede" roser hende. Så noget at undersøge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seb93 skrev, den 25.1.2024 at 13:04:

Hej

En af de nye i dette univers, som endnu ikke har prøvet, men gerne vil :)

Leder efter den første oplevelse i København eller omegn og en god start. Ønsker der selv at være den aktive, og søger primært en GFE oplevelse med en, der er ret feminin, og hvor jeg har en følelse af interesse, gensidig kemi og liderlighed. 

Jeg kan anbefale Nadie - min første gang var med hende og hvis jeg skal prøve det igen bliver det også med hende.

Hvis man er nervøs, som jeg var, er hun rigtig god til at få en til at slappe af. Var kun passiv med hende så jeg ved ikke hvordan hun er passiv men skide sød som aktiv og sørger for at det ikke gør ondt og er meget opmærksom på det skal være godt for dig. 

Hun er omkring Frederiksnberg/Vanløse nu 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...