Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger en berørings venlig Domina, helts omkring København men rejser gerne efter en god oplevelse, hvor man kan blive trøstet ved hendes bryster når det har gjort ondt, tvunget til at tilfredsstille hende med sex eller oralt. Og hun gerne slutter af med BJ hvis slaven har været dygtig

Send gerne PB 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var i din situation, ville jeg skrive til nogle af de kendte dominaer og præsentere dem for dine ønsker og behov. Det værste der kan ske er, at de afviser dine ønsker. Synes det er et forsøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lyst

Det er et vanskeligt ønske.

Uzi-Angie har haft denne skønne kombination som jeg har nydt mange gange gennem årene.

Uzi/Angie er idag ikke i en dongeron, kun en alm. Lejlighed i Sydhavnen. Jeg har nydt i tiden med Studio 136 i Herlev at hun hang mig op og afstraffede mig. Desværre stoppede hun altid når jeg peb rigtigt meget så jeg blev ikke kørt helt ud i tovene og helt flad. Men tilgivet og så lænket på ryggen i sengen hvor hun så red mig, stoppede og vendte sig om og lod mig slikke hende for til sidst at slippe sin champagne imens hun lå oven på mig og gav mig blowjob med gummi.

Uzi er idag som Anita i begyndelsen af 60’erne. Vægten er øget en del, som har gjort hendes fyldige barm meget stor. Da jeg mødte hende første gang omkring år 0 havde hun den smukkeste barm i mit liv - fyldig, ikke hjulpet men perfekt rund og super smuk og ikke flad eller hængende. Den er stadig smuk når den bliver hjulpet lidt med et korset eller tilsvarende løftende bh.
Hun har i sin tid født med kejsersnit og er derfor skøn stram i forhold til de fleste efter et par børn.

Hun ryger ikke og er altid meget ren. Nogen gange fornemmede jeg desværre lidt meget rutine men jeg havde ikke holdt fast i hende gennem mange år uden hun leverede en god præstation - og det har hun bestemt. Jeg har ihærdigt forsøgt at give hende orgasme med tungen mm men jeg tror kun det er lykkedes en enkelt gang fordi hun holder igen selv.

Jeg har skiftet til Anita da jeg opdagede hun stadig var aktiv fordi jeg ikke er en tyr mere og nyder at blive kørt helt ud i tovene i et rigtigt dongeron. Og det får Anita snart lov til igen - så jeg ryster og tuder og ligner en leopard med tigerstriber.

Anastasya giver også den kombination af straf og sex men er ikke i en dongeron så jeg kan blive hængt op. Hun er ellers skøn at lege med og kan blive så skøn hidsig og bag efter tilgive og yde sex og champagne. Ana kan man fint få til at komme og hun hjælper selv. Hun er klart liderlig i dagene efter hendes menstruation. Hende har jeg nydt meget.

Det siges at man kan leje en dongeron i Glostrup af Lady Tiara, nogen der har prøvet det og er der hejseværk så man kan stå frit?

Det siges Villa Bella - Ilona også kan lokkes, jeg har desværre ikke prøvet Ilona - men hun er jo stinkende lækker så vidt jeg kan se og læse mig til.

Tyskland ser helt fantastisk ud med så mange Bizar-lady’er !


kh W. 

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, den 25.1.2024 at 16:07:

Hvis jeg var i din situation, ville jeg skrive til nogle af de kendte dominaer og præsentere dem for dine ønsker og behov. Det værste der kan ske er, at de afviser dine ønsker. Synes det er et forsøg værd.

Rigtigt det synes at være en god ide, men mange (de fleste) dominaer har en tekst mere eller mindre som denne:

 

 Der er ingen mulighed for rollebytte eller for seksuel fysisk kontakt til Mistress!! Jeg tilbyder heller ikke scat og babylege eller lege om familierelationer/dyr .... mails vedrørende ovenstående svare jeg slet IKKE retur på !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Whipit,

Kan nikke genkendende til det du skriver om de 3 dominaer i København. 

Ilona er absolut med i mine overvejelser og Odense er kun en time fra Kbh H og Ilona ca 10 min fra stationen i Odense 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, den 25.1.2024 at 12:20:

Jeg søger en berørings venlig Domina, helts omkring København men rejser gerne efter en god oplevelse, hvor man kan blive trøstet ved hendes bryster når det har gjort ondt, tvunget til at tilfredsstille hende med sex eller oralt. Og hun gerne slutter af med BJ hvis slaven har været dygtig

Send gerne PB 

Hej

Nu har du jo i dine tidligere indlæg tilkendegivet din mening om div. Dominaer, der du efterspørger netop i denne streg.

Så hvorfor hjælpe dig, når du allerrede har en mening om Dominaer i kbh?

Nej de er sikker ikke til rolleombyt...prøv en udenlandsk, hun er parat til alt for ussel mammon, og ikke tro mod sit væsen. 

Men klart Odense er lige ved Kbh. Prøv i myldre trafikken med DSB på orange billet! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 37 minutter siden:

Hej

Nu har du jo i dine tidligere indlæg tilkendegivet din mening om div. Dominaer, der du efterspørger netop i denne streg.

Så hvorfor hjælpe dig, når du allerrede har en mening om Dominaer i kbh?

Nej de er sikker ikke til rolleombyt...prøv en udenlandsk, hun er parat til alt for ussel mammon, og ikke tro mod sit væsen. 

Men klart Odense er lige ved Kbh. Prøv i myldre trafikken med DSB på orange billet! 

 

Rigtigt jeg har tidligere givet udtryk for min mening om de dominaer jeg har besøgt, men jeg er sikker på at der er indtil flere jeg ikke kender.

Nu eftersøger jeg ikke rollebyt, så den kommentar er vel lidt overflødig?

Synes ikke det klæder dig at nedgøre de udenlandske dominaer og samtidig sætte dem alle i samme bås 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...