Hop til indhold

Advarsel Valdemarsgade 32 st.tv. skodsted

Featured Replies

Skrevet

Jeg var stærkt trængende, så jeg gik i Valdemarsgade 32, hvor jeg før har haft gode oplevelser. Denne gang blev jeg modtaget af en stramtandet bordelmutter, som i svag belysning viste mig et ulæseligt menykort. Da jeg havde valgt fransk, kunne jeg vælge mellem 3 piger, der alle så godt ud. Hende jeg valgte, havde meget travlt, så der blev intet kæleri. Hun satte hårdhændet gummi på og suttede så uengageret, at jeg mistede lysten. Hun blev ved med at foreslå, at vi skulle kneppe, men hun ville også have en betydelig overpris for det.

Alt i alt en skuffende oplevelse, så der kommer jeg aldrig mere.

Taurus

Skrevet

Det er og bliver Københavns mest ulækre skodsted.

Jeg har gået derfra flere gange fordi pigerne ikke leverer det der aftales og overbetales for.

Er nu ikke vendt tilbage i flere år.

• 3 months later...
Skrevet

Er advarslen stadig ude for Valdemarsgade? Hvis det stadigvæk er en klinik med bordelmutter holder jeg mig automatisk væk under alle omstændigheder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.