Hop til indhold

Recommended Posts

Guest polleplet

Jeg har besøgt hende. Det første jeg lage mærke til var at hun er noget større end hendes billeder viser, selvom det er hende på dem, er de nok taget for lang tid siden. Jeg var kørt langt for besøget, så jeg tænkte at jeg ville give det en chance. Hun startede med massage og det er hun rigtig god til. Vi skal til at gå i gang med sexen  og hun ligger sig på ryggen og klemmer benene sammen så jeg næsten ikke kan trænge ind i hende. jeg spørger om vi kan skal fortsætte i doggy og det gør vi så. Hun kan hun så et andet trick her, hvor hun skyder ryg om en kat og det gør det igen meget svært at støde ind i hende. Da jeg så endeligt er ved komme er det forbudt at komme i hende, selv om jeg har bestilt uden kondom (det er også ok hvis man får det at vide fra starten, men lidt trals at få og vide 3 sek før skudet går af)  Hun burde kun tilbyde massage, da hun tydeligvis ikke bryder sig om sex. jeg kommer helt sikkert ikke igen.

Redigeret af polleplet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...