bodyworks 54 Skrevet 24. Januar, 2024 Jeg blev fristet af en tantra session med Livs olieglinsende sexbombe krop. https://annoncelight.dk/showad/394621 Liv er mange ting, men to ting hun ikke er, så er det dansk og tantra massør. Det er helt sikkert hende på billeder og video, hun er sød og venlig og giver et slubrende blow, så det er fint. Men der var stillet en forventning om en tantra oplevelse i udsigt og hvis Liv har taget en tantra uddannelse så må det være et brevkursus fra Thailand omdelt af Postnord. Med en pris på 2500 for 90 minutter var forvetningerne markant højere. Efter en lille time gad jeg ikke mere og det tror jeg heller ikke hun gad. Hun taler ok engelsk og fortalte hun boede i Malaga. Helt sikkert ikke hende der betjerner sms og derfor måske heller ikke hende der har lovet de beskrevne evner. Måske det var sms betjeneren der røg så meget hash i lejligheden da jeg forlod den at man var lige ved at bliver skæv af den passive fornøjelse. Det var dyre lærepenge for en der burde have vidst bedre! 1 18 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 638 Skrevet 24. Januar, 2024 Ja det er ikke sjovt når det går 'skævt' Men en oplagt sag for forbrugerombudsmanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 366 Skrevet 24. Januar, 2024 Tantra er jo en langtidsproces der ikke bare kan fyres af på et bordel. Så I kan vist roligt lade være med at lægge billet ind på alle de annoncer om Tantra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bertil68 182 Skrevet 24. Januar, 2024 bodyworks skrev, for 2 timer siden: Jeg blev fristet af en tantra session med Livs olieglinsende sexbombe krop. https://annoncelight.dk/showad/394621 Liv er mange ting, men to ting hun ikke er, så er det dansk og tantra massør. Det er helt sikkert hende på billeder og video, hun er sød og venlig og giver et slubrende blow, så det er fint. Men der var stillet en forventning om en tantra oplevelse i udsigt og hvis Liv har taget en tantra uddannelse så må det være et brevkursus fra Thailand omdelt af Postnord. Med en pris på 2500 for 90 minutter var forvetningerne markant højere. Efter en lille time gad jeg ikke mere og det tror jeg heller ikke hun gad. Hun taler ok engelsk og fortalte hun boede i Malaga. Helt sikkert ikke hende der betjerner sms og derfor måske heller ikke hende der har lovet de beskrevne evner. Måske det var sms betjeneren der røg så meget hash i lejligheden da jeg forlod den at man var lige ved at bliver skæv af den passive fornøjelse. Det var dyre lærepenge for en der burde have vidst bedre! Den der olie video …gør sku ellers noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amar Lover 813 Skrevet 24. Januar, 2024 Jeg synes personligt at "smide" 2500kr. efter en GP første gang uden at have "testet" hende af er noget risikabelt og kan desværre som her ende som en trist oplevelse - Ærgeligt ;-( Havde nok snuppet den halve tid første gang men sådan er jeg. Dyre lærepenge som du selv er inde på. Op på hesten igen // Amar Lover 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 789 Skrevet 25. Januar, 2024 Jeg har lært at pris og kvalitet stort set aldrig hænger sammen... Desværre.. Jeg kan dele mine oplevelser op i 4 - 25% af gangene er man nærmest i himlen.. 25% er virkelig skod - derude hvor man skal betales for at gøre det igen - og så er der jo mellem grupperne hvor den den ene er godkendt med en ligegyldig indsats (lyser ud af pigen at hun ikke gider.. Og man kommer ikke igen) - i den anden yder pigen sit bedste, men det spiller ikke helt.. - hun skal nogle gange have en tur mere.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 789 Skrevet 25. Januar, 2024 Jeg køber i øvrigt aldrig tantra i Danmark.. Det findes nærmest ikke - og jeg vil ikke smide 2-3000 kr. Ud på noget helt ligegyldigt.. - tantra massører, der skal have en timeløn i det leje er stort set altid ikke pengene værd.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 907 Skrevet 25. Januar, 2024 Tantra er ved at være ligeså et udvandet begreb som skattefrit. Thaierne ødelagde det, skarpt efterfulgt af hele østblokken. Idag er de seriøse tantramassører stort set væk, da alle mulige tåber troede det var muligt med fuld pakke, i forbindelse med en tantramassage. Priserne er osse helt væk efterhånden, og nærmer sig et niveau hvor man virkelig skal tage en ekstra tørn ved samlebåndet, for at kunne følge med. Det er ærgerligt, men grådighed er jo en kedelig side af denne branche. :-/ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handymand 44 2 Skrevet 28. Januar, 2024 Det er et svindel sted man tro man skrive en dansk kvinde så er det med garanti en bagmand det meste er af samme slags i Ørestaden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 756 Skrevet 4. Februar, 2024 sejer skrev, den 24.1.2024 at 17:53: Tantra er jo en langtidsproces der ikke bare kan fyres af på et bordel. Så I kan vist roligt lade være med at lægge billet ind på alle de annoncer om Tantra. Sejer Tror gerne at Tantra er en langtidsproces. Har du nogle anbefalinger i og omkring København? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 366 Skrevet 12. Februar, 2024 Til sn57: Jeg har ingen erfaringen med tantra, men kunne nok fås på et week-end kursus på Vækstcentret i Nr. Snede i Midtjylland 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg