Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/305637

Var lige et smut forbi her.

30min massage og megafransk var aftalen.

Pigen/damen er ca 55 år og ikke voldsomt god til dansk. Hun var dig meget flink.

Massagen var rigtigt god, men det franske kunne/ville hun ikke rigtig gøre noget ved, så det blev medt til en ok hånder med lidt spytten imellem og jeg fik ikke lov st komme hende i munden.

Alt i alt ville jeg hellere have betalt for massagen og så tahet hjem og taget en spiller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benno skrev, for 14 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/305637

Var lige et smut forbi her.

30min massage og megafransk var aftalen.

Pigen/damen er ca 55 år og ikke voldsomt god til dansk. Hun var dig meget flink.

Massagen var rigtigt god, men det franske kunne/ville hun ikke rigtig gøre noget ved, så det blev medt til en ok hånder med lidt spytten imellem og jeg fik ikke lov st komme hende i munden.

Alt i alt ville jeg hellere have betalt for massagen og så tahet hjem og taget en spiller

Okay, hvad måtte du så slippe for det ?? og var der mulighed for at kneppe hende??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benno skrev, for 5 timer siden:

det franske kunne/ville hun ikke rigtig gøre noget ved, så det blev medt til en ok hånder med lidt spytten imellem og jeg fik ikke lov st komme hende i munden.

Jeg ved godt, nogen steder gør mere end de annoncerer med. Og at man kun finder ud af det ved, at spørge. Men taget i betragtning af dette sted kun tilbyder massage. Kan man vel næppe brokke sig over, ikke at få lov til noget, som ingen har lovet? Eller hvad er cocktail?

Men i det mindste ved vi andre nu, vi ikke skal forvente extra. Så tak for det. 

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 7 minutter siden:

ikke at få lov til noget, som ingen har lovet? Eller hvad er cocktail?

Nu er jeg ikke selv fra Jylland :)

men der står cocktail, og pigerne har sløret ansigt :rolleyes: det indikerer for mig at der forgå andet en massage. 
kan tage fejl, og de bare sidder og drikker cocktail i de finde røde læder sofaer :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Larschristian skrev, for 25 minutter siden:

men der står cocktail,

Tja jeg tænkte om det kunne betyde “bland selv fra menuen” at det ikke behøver være en ting. Massage, oliemassage etc. 

Men du kan have ret i det med ansigterne. Følger lige og ser om andre kan berette om oplevelser.

Uanset skulle man måske prøve den gode massage. Så tak til Benno for anmeldelsen uanset. 

Redigeret af I’msexy&Iknowit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og der er mulighed for alt hvad du har lyst til. Inklusiv sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benno skrev, for 9 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/305637

Var lige et smut forbi her.

30min massage og megafransk var aftalen.

Pigen/damen er ca 55 år og ikke voldsomt god til dansk. Hun var dig meget flink.

Massagen var rigtigt god, men det franske kunne/ville hun ikke rigtig gøre noget ved, så det blev medt til en ok hånder med lidt spytten imellem og jeg fik ikke lov st komme hende i munden.

Alt i alt ville jeg hellere have betalt for massagen og så tahet hjem og taget en spiller

Som det fremgår af annoncen er der 2 damer på stedet, og måske tilbyder de ikke det samme. Det er jo ret vigtigt at udtrykke sine ønsker overfor den dame man møder, ellers kan det være den anden, der kan opfylde dem, hvis du forstår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...