Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369361

Jeg var kommet i nærheden af Vejle og trangen kom over mig, som den jo så ofte gør og faldt over Ninas annonce. Hun svarede pænt på min telefon med taletidskort og en time med en 69er uden kondom skulle koste en tusse. Det tilbud var sgu’ til at overkomme og jeg fik bilen sat i D. Stedet er nemt at finde og jeg parkerede rimelig tæt på. Man går ind af bagdøren, så det er også rimelig diskret. Jeg blev modtaget af en lille sød, stille thai og er næsten sikker på, at det er hende på billederne. Skøn pige. Hun spurgte om jeg ønskede bad og det takker jeg altid ja til, da det ofte giver en bedre behandling efterfølgende, når de ved, at man er helt nyvasket…

Seancen gik i gang og jeg lå på maven, mens hun arbejdede sig op fra benene. Hun gjorde ret meget ud af ballerne, da hun kom dertil og pirrede mere og mere, da jeg vrikkede lidt med røven, hver gang hun bevægede hændere i den (for mig) rigtige retning. “You like?” spurgte hun. Spiller Paven pik? Går bjørne på alle fire? Ja Gu’ Fanden I like :-D Der gik heller ikke mere end et bette kvarter og jeg fik ordren om at vende mig om, hvilket jeg velvilligt adlød. Hun sprang over dyret med det samme og gav et skønt blow. Da der var overhængende fare for, at jeg ville skyde baghovedet ud på hende, stoppede hun og vendte sig om, så jeg kunne slikke hende. En 69er med en lækker kvinde ovenpå er en af mine yndlingsstillinger. Hun roste min pik og sagde den var vildt stor (I’ll bet you tell that to all the boys). “I wanna try it” sagde hun efter nok ti skønne minutter i en 69er. På med et kondom, som jeg ellers ikke er så god til. Men det var dyret ligeglad med denne gang. Han var SÅ klar. Hun satte sig op i min yndlingsstilling for en kvinde. Den vi i mine kredse kalder skånsk skovskiderstilling. Der gik den altså ikke længere efter et par minutter. Jeg skød min ladning ud så kraftigt, at jeg frygtede, der gik hul på kondomet og hun red mere stille videre og malkede det sidste ud med en skøn stram fisse. Nu kommer der så noget, jeg aldrig har prøvet før ved en prostitueret. Hun tog kondomet af og i stedet for at tørre mig ren med servietter osv. suttede hun de sidste dråber ud og slikkede skaft, nosser og lår. KONGE BEHANDLING og jeg havde jo kun betalt for massage og 69er. Jeg stod på gaden efter en lille time og er stadigvæk fyldt med glædeshormoner her 7 timer efter. Hvis I skulle være i tvivl kan Nina absolut anbefales…

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse, det er altid dejligt at få mere end man betaler for. Går ud fra at skånsk skovskiderstilling er det samme som cowgirl stående på fødderne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...