Hop til indhold
Helboen

Hvorvidt skal sandheden på EG forstås som ægte

Recommended Posts

Tænker bare, hold da op al det sex jeg ikke fik. Manden med konen og de 7 små, og med fuldtidsjob, skriver om alt det sex han i Øst og Vest får hver dag (læst) 22.000,- inden d 20/1. 24. Dertil GPèn med de 5 hjemmeboende børn og mand, som også operere i Øst og Vest, (jeg uden børn har det nok i sig selv at klare en om måneden (og ja, misundelse skaber klæder) dog svært at tro på alt som skrives herinde, men go læsning for enhver :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 3 minutter siden:

Tænker bare, hold da op al det sex jeg ikke fik. Manden med konen og de 7 små, og med fuldtidsjob, skriver om alt det sex han i Øst og Vest får hver dag (læst) 22.000,- inden d 20/1. 24. Dertil GPèn med de 5 hjemmeboende børn og mand, som også operere i Øst og Vest, (jeg uden børn har det nok i sig selv at klare en om måneden (og ja, misundelse skaber klæder) dog svært at tro på alt som skrives herinde, men go læsning for enhver :D

tror faktisk det er troværdigt nok det meste. Har set folk skrive rigtigt meget hvor de så senere hen fortæller de kun besøger en GP 1 gang om måneden men de bare meget aktive på forums og tidligere haft besøgt de samme piger (af hvad jeg har forstået). Og har skrevet PB med et par stykker herinde, det er ikke kun familiefædre med børn herinde, der er også nogle meget velhavende mænd :D (jeg er ikke en af dem, jeg bruger en 3000 i måneden på GP"er som jeg førhen brugte anderledes) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Tja, hvor finder du den ægte sandhed nu om dage?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Sjovt jeg også tænkte på en kirke som det første. Det er så bare ikke der vi alle flokkes hver søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det står mig heller ikke helt klart - men det var alligevel den tanke der dukkede op først. Det var det bare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 3 timer siden:

Tænker bare, hold da op al det sex jeg ikke fik. Manden med konen og de 7 små, og med fuldtidsjob, skriver om alt det sex han i Øst og Vest får hver dag (læst) 22.000,- inden d 20/1. 24. Dertil GPèn med de 5 hjemmeboende børn og mand, som også operere i Øst og Vest, (jeg uden børn har det nok i sig selv at klare en om måneden (og ja, misundelse skaber klæder) dog svært at tro på alt som skrives herinde, men go læsning for enhver :D

Tak for dit indlæg. Nu bliver det jo til en lidt større snak. Jeg undrede mig også lidt over den med de 22.000 kr. allerede brugt på sex i det nye år, da jeg læste det i den tråd du har taget det fra. Jeg tænker, du har taget det fra den nyeste, om hvor ofte folk besøger GP’er.


Det sagt så vil jeg lige vende tilbage til den måske lidt større pointe med din tråd, og som som din overskrift er inde på: “Hvorvidt skal sandheden på EG forstås som ægte.” Den er formuleret lidt sjovt – jeg tænker du mener, om det der bliver skrevet på Eroguide skal tages som sandheden. Ellers så ret mig. Jeg ved heller ikke, hvad en “ægte” sandhed er for den sags skyld, som andre i tråden også er inde på.

 

Jeg har sagt i andre tråde flere gange, at man skal være forsigtig med, hvis der er nogen der begynder at påberåbe sig en sandhed. Det sagt vil jeg f.eks. ikke kunne afvise at nogen har brugt 22.000 kr. på sex i det nye år – imponerende hvis det er. Nu skriver vi godt nok snart slut januar nu, men det var vist er par dagen siden det blev skrevet. Men jeg studsede da lidt. Jeg har ikke hørt om GP’er med fem hjemmeboende børn, så det ved jeg ikke så meget om.

 

peterbrusebad skrev, for 3 timer siden:

tror faktisk det er troværdigt nok det meste. Har set folk skrive rigtigt meget hvor de så senere hen fortæller de kun besøger en GP 1 gang om måneden men de bare meget aktive på forums og tidligere haft besøgt de samme piger (af hvad jeg har forstået). Og har skrevet PB med et par stykker herinde, det er ikke kun familiefædre med børn herinde, der er også nogle meget velhavende mænd :D (jeg er ikke en af dem, jeg bruger en 3000 i måneden på GP"er som jeg førhen brugte anderledes) :D

Jeg ved faktisk ikke, om man skal tage alt det der bliver skrevet herinde som sandt/troværdigt. Jeg tror for øvrigt ikke nødvendigvis, der er nogen sammenhæng mellem hvor ofte folk besøger GP’er og hvor meget de skriver eller måske rettere deres troværdighed. Jeg tror også, man skal passe meget på med at sige, at nogen “kun” besøger GP en gang om måneden. Jeg tror især i de her måske lidt mere svære økonomiske tider, at der er en del der besøger mindre. Måske bare et par gange om året. Det tror jeg nu sådan set altid der har været. Så er der måske nogen der er oppe på en gang om måneden. Nogle måske mere. Jeg læste på et tidspunkt, om nogen der gjorde det mange gange om måneden, hvilket jeg synes var imponerende. Jeg skrev engang en tråd om emnet, hvor jeg læste/undersøgte lidt om det. Her var der nogle klienter, der godt kunne lidt at besøge GP’er – her var det ca. en til to gange om måneden. I den seneste tråd jeg læste om det var der også nogen der diskuterede afhængighed af sexkøb, men det tør jeg ikke gå ind i. Selv besøger jeg GP’er p.t. ca. en gang om måneden – på et tidspunkt gjorde jeg nok lidt mere. Jeg kender heller ikke til velstandsniveauet på medlemmerne herinde. Du siger du har det fra nogle PB’er, så det bliver lidt svært at sige så meget til. Det er dog en kendt sag, at hvis vi taler ægte luksus GP’er, så er det nok det klientel at de vil appellere til. Hvor mange der er ved jeg ikke, men jeg tror, at man vil finde klienter fra mange forskellige indkomstlag.

 

Hvis man tænker i troværdighed og den slags, når det kommer til f.eks. anmeldelser så tænker jeg f.eks. at det ofte ret tydeligt skinner igennem hvis noget er skævt. Derudover så er det klart, at det også spiller ind om det er et af de mere “erfarne” medlemmer, der har skrevet det :)

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjelse mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 3 timer siden:

Tænker bare, hold da op al det sex jeg ikke fik. Manden med konen og de 7 små, og med fuldtidsjob, skriver om alt det sex han i Øst og Vest får hver dag (læst) 22.000,- inden d 20/1. 24. Dertil GPèn med de 5 hjemmeboende børn og mand, som også operere i Øst og Vest, (jeg uden børn har det nok i sig selv at klare en om måneden (og ja, misundelse skaber klæder) dog svært at tro på alt som skrives herinde, men go læsning for enhver :D

Hvad man tror på som “sandheden” er helt op til en selv. Blev lige fanget af beløbet, 22.000.

Så søgte og fandt indlægget. Det er på 3 besøg. Så mon ikke der er smuttet et 0 for meget på. Ellers er det lange aftaler. Måske hele nætter, hvad ved jeg. 

Forstår din skepsis, hvis du uden børn, ikke kan finde tid, lyst, økonomi etc til mere end et besøg

Men måske lidt overdrivelse i dit indlæg også, gennemsnittet hvad antal børn angår i dk er vist lang fra 7. :D Men nogen er jo nok så velhavende, at de har barnepige, eller endda au pair. 

Rent gætværk fra min side, ingen sandheder hugget i sten  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 4 timer siden:

Hvad man tror på som “sandheden” er helt op til en selv. Blev lige fanget af beløbet, 22.000.

Så søgte og fandt indlægget. Det er på 3 besøg. Så mon ikke der er smuttet et 0 for meget på. Ellers er det lange aftaler. Måske hele nætter, hvad ved jeg. 

(…)

 

Ja, det er rigtigt, at der stod tre besøg. Det fik jeg ikke nævnt før. Men ikke nødvendigvis – det afhænger både af længden af besøg og typen af pige og hendes prisklasse. Men det må da nok uanset pigen have været lidt længere besøg end typisk. Jeg var uanset hvad imponeret men studsede også lidt. For omvendt er 2.200 kr., da måske så også lidt nogle besøg i den “billigere” ende, hvis der var tre. Igen kan længden på besøgene selvfølgelig spille ind. Nu kunne jeg ikke lige huske, hvem der skrev det, men det kan være det pågældende medlem @Larschristian kan sige mere om det?


 

I’msexy&Iknowit skrev, for 4 timer siden:

 

(…)

Men måske lidt overdrivelse i dit indlæg også, gennemsnittet hvad antal børn angår i dk er vist lang fra 7. :D Men nogen er jo nok så velhavende, at de har barnepige, eller endda au pair. 

Rent gætværk fra min side, ingen sandheder hugget i sten  

 

Nu kan jeg se, at vi ender i den her diskussion om sandheder igen. Jeg tror vist, du skrev noget lidt andet i en anden tråd. Uanset hvad så tror jeg man skal passe på med nogen der påberåber sig en sandhed. Det sagt så er der nok altid noget der vil være mere faktuelt korrekt end andet. Så helt op til en selv er sandheden nok ikke.

 

Og forskellige “indkomstgrupper” havde nok været mere korrekt at skrive end “indkomstlag” :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Tilføjelse, korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 7 timer siden:

22.000,- inden d 20/1. 24.

Det var vist mig der skrev det. 
meget simpelt. 
jeg benytter mig af hele nats møder. 
6-12 timer.  Så derfor dette beløb. 

kan godt uddybe mere hvis det ønskes. 

Redigeret af Larschristian

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 3 timer siden:

Så søgte og fandt indlægget. Det er på 3 besøg. Så mon ikke der er smuttet et 0 for meget på. Ellers er det lange aftaler. Måske hele nætter, hvad ved jeg. 

Det er rigtig lange møder og nej ikke smuttet et 0 for meget på. 
benytter mig i perioder af møder af 6-12 timer. 

Det er inkl. mad og hotel og andre ting. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 4 timer siden:

Ja, det er rigtigt, at der stod tre besøg. Det fik jeg ikke nævnt før.

Nu var mit svar til helboen og ikke dig, så var ikke for at rette på dig eller påpege noget der manglede.

TheLion skrev, for 4 timer siden:

Nu kan jeg se, at vi ender i den her diskussion om sandheder igen.

Nej lad os hellere undlade, at afspore endnu en debat med betydningen af et ord. 

Ofte bør det skrevne ses i den sammenhæng det er skrevet i. I dette tilfælde folk der fortæller om ting fra deres liv. I denne sammenhæng er det op til hver enkelt hvad de tror på. 

TheLion skrev, for 4 timer siden:

indkomstgrupper

Ser ikke lige jeg har brugt det ord. Måske det var henvendt til en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
I’msexy&Iknowit skrev, for 49 minutter siden:

Nej lad os hellere undlade, at afspore endnu en debat med betydningen af et ord.

well said. Ny dag ny begyndelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

HRO: Ja vi er stadig nogen der kan huske monologen om Kaninen Harvy.

Og jeg kan stadig nogen gange liste mig ned i babybassinnet som er så dejligt varmt kl. 7 om morgenen ved at sige til bademesteren at jeg har Harvy med. Han er kun 3 år. :D Og for dem der ikke kender monolgen er han usynlig. :lol:

Meen det tynder gevaldigt ud i de bademestre der kender ham. :P

Sandheden er ilde hørt siges det nogen gange

Af børn og fulde folk skal man høre sandheden

Og hvorfor kommer i til at tænke på kirken ? Det er vel nok den største scam i verdenshistorien, med den bog med de fortællinger om havet der deler sig, mennesker der står op af graven, de små drenge som de katolske præster benytter sig af ( og dækker over historierne)

Så sandheden er i det hoved som modtager budskabet og fortolker det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se du har "ironi kan forekomme i mine indlæg" under din "citer indlæg". Du er ikke den eneste som køre med den stil hehe. Hvis du ikke lagde mærke til mit . " ;) " og min "EB.dk" som står for ekstrabladet.dk hvilket ikke altid er helt troværdigt så har du misfortolket min "ironiske" kommentar ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 21 timer siden:

Jeg tror især i de her måske lidt mere svære økonomiske tider, at der er en del der besøger mindre. Måske bare et par gange om året. Det tror jeg nu sådan set altid der har været. Så er der måske nogen der er oppe på en gang om måneden.

Det hele er bare noget de finder på. For der er krise i Danmark. 1 gang om året max 2. Ellers er de i Luxusfælden.

Jeg betalte ikke 1 time igen igen idag. Og superfransk som et tip. Fødevareinflation. Hun gnubbede ikke klitoris mod min pik. Hvem ville have råd til det?

Ærgerligt jeg ikke havde penge til B2B.  Jeg lå ikke på ryggen mens hun gled over mig og kyssede mig uhæmmet. Danmark er i krig. Hun spillede ikke Becky G der ikke sang Sin Pijama. Det bad jeg ikke om.

Hun holder ikke til på Amager. For der er krise i Danmark.

For dem der går meget op i hvad folk tjener synes jeg den her er hurtig og nem:

https://www.dst.dk/da/Statistik/laer-om-statistik/indkomst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...