den nysgerrige 309 Skrevet 26. Januar, 2014 Som overskriften siger - hvad er jeres erfaringer, hvad er det bedste sted, hvor er servicen, pigerne bedst? og er det samme prisleje? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12896 Skrevet 26. Januar, 2014 Altså i de 3 Laufhäusern i Kiel er der et stort udvalg, men priserne er nok ca. de samme, da jeg tror de har en del kunder fra Norge og Sverige med købesexforbud. I Flensburg er det noget mere besværligt at rende rundt til de forskellige adresser, ringe på og ikke altid vide, hvad der dukker op, selvom man har støvet div.hjemmesider grundigt af. Jeg synes imidlertid at du på the P-Club i Jarplund/Flensburg http://en.the-pclub.de/ (se flere anmeldelser herinde) får mest for pengene, i fred og ro kan sidde og kigge pigerne ud, flirte lidt med dem og bare slappe helt af Ellers findes der i Hamburg og længere sydpå flere attraktive FKKer med søde piger - men det er en anden tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 612 Skrevet 27. Januar, 2014 Se mit indlæg her om Flensborg og Kiel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg