Hop til indhold
skytten75

Anbefaling Skønne danske Sofia - Ejby

Recommended Posts

 
 
 
 
 
Starter fra begyndelsen.(februar 2022)
 
Sofia er også besøgt i Ejby. 
 
Aftalen blev hurtigt klaret på sms.Ankom til stedet på aftalt tidspunkt i Glejberg.Døren blev åbnet af en utrolig smuk og flot smilede kvinde. Da jeg var kommet indenfor sagde jeg at der var aftale med Sofia.Jamen det er mig sagde hun, okay jeg troede du var telefon pige sagde jeg. (What the fuck tænkte jeg sikken en skønhed) kan det virkelig passe, men den var god nok.Så var det på plads, og vi grinte begge lidt af min misforståelse. Derefter snakkede vi lidt om det var nemt at finde osv.
 
Det blev tid til at skulle se nærmere på skønheden. Klædte hende stille og roligt af,og sikken en flot krop der kom til syne. Hun lagde sig på sengen, og sagde kom.Vi startede med at kysse og kærtegne, bevægede mig langsomt nedad samtidig med jeg kyssede hendes mave.Endte med hovedet mellem hendes ben, og begyndte at smage på hendes våde mis.Den smagte bare godt, og man var ikke itvivl om at det kunne hun lide.Så blev det min tur til forkælelse, hun gav mig en kanon omgang fransk. Blev nødt til at stoppe hende, da jeg gerne skulle mærke hendes dejlige våde mis også.Det blev til et par stillinger, inden jeg måtte kapitulere.Vi sluttede af med med at ligge og snakke lidt. Kom i tøjet og derefter blev der afregnet.Sagde til Sofia at hvis hun var interesseret havde hun en ny stamgæst, svaret var du er mere end velkommen. 
 
Det er efterfølgende blevet til utallige besøg.Hver gang møder man en veloplagt smilende kvinde, som modtager en med kys og kram.Den intimitet og nærvær man får hos Sofia er helt i top. Ægte kæresteoplevelse.Som tiden er gået, er vi også begyndt at snakke om hvad vi har lavet siden sidst og hvad man har af planer.Det er virkelig skønt at kunne dele dette med Sofia også. 
 
Har en svaghed overfor smukke fødder, og det har Sofia absolut også. De har ligesom resten af hendes flotte krop fået meget opmærksomhed  gennem tiden. 
 
Teksten i annoncen er fuldstændig som hun er, og billeder er af hende. 
 
Hun svarer hurtigt på mail, og har du en tid bliver den overholdt fra Sofias side. 
 
Kære brødre derude, her har vi en utrolig smuk, sød og veldrejet kvinde som yder en service udover det sædvanlige.Pas godt på hende,hun skulle gerne fortsætte mange år endnu. 
 
De varmeste anbefalinger herfra til Sofia. 
 
Sofia kan tillige mødes om mandagen i Glejberg /Holsted.
 
Samt om torsdagen i Ejby 
 
Link er som udgangspunkt aktiv fra tirsdag formiddag og til torsdag først på aftenen når hun er i Ejby. 
 
 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @skytten75 Jeg kan jo ikke undgå at bemærke alle de GB du har annonceret. Håber ikke det kommer til at lyde forkert, når jeg spørger om damen arbejder for dig?

For det virker mere som en reklame anmeldelse du har lavet.

Og undskyld hvis jeg misforstår ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 14 minutter siden:

Hej @skytten75 Jeg kan jo ikke undgå at bemærke alle de GB du har annonceret. Håber ikke det kommer til at lyde forkert, når jeg spørger om damen arbejder for dig?

For det virker mere som en reklame anmeldelse du har lavet.

Og undskyld hvis jeg misforstår ^_^

Wauw ! Er du ok ?

Jeg har valgt at anmelde dit indlæg for person angreb.

Redigeret af Hfyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 2 minutter siden:

Wauw ! Er du ok ?

Ja da. Men har jeg ikke lov til at spørge vedkommende? Når jeg blot blev i tvivl?

Eller ved du noget jeg ikke ved?

Så kom med det!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 7 minutter siden:

Wauw ! Er du ok ?

Jeg har valgt at anmelde dit indlæg for person angreb.

Fint. Jeg har prøvet at skrive det MEGET pænt. 

Så må vi jo se hvad admin siger.

 

Redigeret af Muggi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, for 13 minutter siden:

Hej @skytten75 Jeg kan jo ikke undgå at bemærke alle de GB du har annonceret. Håber ikke det kommer til at lyde forkert, når jeg spørger om damen arbejder for dig?

For det virker mere som en reklame anmeldelse du har lavet.

Og undskyld hvis jeg misforstår ^_^

@Muggi.

Undskyld hvad tror du egentlig selv!! Men kan berolige dig med at der ikke er nogle kvinder som arbejder for mig. 

Jeg valgte at skrive en fortjent anbefaling om en kvinde jeg har besøgt jævnligt i snart 2 år. 

Reklame næe, har ikke behov for at lave reklame på nogen måde.

Ville bare dele mine oplevelser herinde med andre læsere på EG. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar @skytten75 ... jeg lægger mig fladt ned og undskylder.

Det var kun alene fordi, jeg så der var GB annoncering jeg blev i tvivl.

Tak fordi du selv svarer, og ikke blot som Hfyr farer op som en trold fra en æske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Muggi skrev, Lige nu:

Tak for svar @skytten75 ... jeg lægger mig fladt ned og undskylder.

Det var kun alene fordi, jeg så der var GB annoncering jeg blev i tvivl.

Tak fordi du selv svarer, og ikke blot som Hfyr farer op som en trold fra en æske.

Så er det på plads 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 2 timer siden:

Wauw ! Er du ok ?

Jeg har valgt at anmelde dit indlæg for person angreb.

Øhh hjælp mig lige her. Du vil anmelde for personangreb? På vegne af en anden eller er du politibetjent her på siden? 

Altså jeg forstår på sin vis muggi. Det er godt nok noget af en anbefaling. Og ja, den ville jeg også være ret mistroisk overfor HVIS jeg ikke havde læst andre flotte anmeldelser af Sofia. Men det har muggi nok ikke. Og han er faktisk kritisk på en ganske høflig måde. I stor modsætning til dig selv!!!

Redigeret af KJ735

Del dette indlæg


Link til indlæg
KJ735 skrev, for 9 timer siden:

Øhh hjælp mig lige her. Du vil anmelde for personangreb? Og han er faktisk kritisk på en ganske høflig måde. I stor modsætning til dig selv!!!

Uanset hvor høflig Skytte svare, så er det aldrig acceptabelt at anklage andre medlemmer for at have økonomisk interesse i de GPer som de laver en anbefaling om.

Og jeg mener egentlig at jeg også skriver pænt, og starter med at spørge ind til Muggi’s mentale helbred.

 

Men tak for at du lige blander dig, og spørg ind til om jeg er politibetjent her på siden……..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 48 minutter siden:

Uanset hvor høflig Skytte svare, så er det aldrig acceptabelt at anklage andre medlemmer for at have økonomisk interesse i de GPer som de laver en anbefaling om.

Og jeg mener egentlig at jeg også skriver pænt, og starter med at spørge ind til Muggi’s mentale helbred.

 

Men tak for at du lige blander dig, og spørg ind til om jeg er politibetjent her på siden……..

Wauv, så du mener at det er pænt at spørge ind til “muggis mentale helbred”??

Det tror jeg bare vi lader stå! Det siger jo alt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hfyr og @KJ735 i skal holde jer til trådens indhold. Hvis i mener at nogle ikke opfører sig korrekt, skal i ikke kommentere på det - men blot skrive en rapport. Hvis i ønsker at sige noget til andre medlemmer direkte, så skriver i en PB.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Landmanden2024
Stapler skrev, for 13 timer siden:

@Hfyr og @KJ735 i skal holde jer til trådens indhold. Hvis i mener at nogle ikke opfører sig korrekt, skal i ikke kommentere på det - men blot skrive en rapport. Hvis i ønsker at sige noget til andre medlemmer direkte, så skriver i en PB.

 

Den samme pige er anmeldt med samme tekst blot 30 min før her var adressen bare Glejbjerg og ikke Ejby hmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landmanden2024 skrev, 1 time siden:

Den samme pige er anmeldt med samme tekst blot 30 min før her var adressen bare Glejbjerg og ikke Ejby hmmm

@Landmanden2024

Det står også højt og tydeligt i teksten at første gang jeg besøgte hende var i Glejberg!! 

Og øverst i teksten her, kan du læse at Sofia også er besøgt i Ejby. 

Så derfor er anbefaling både under Jylland og Fyn!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...