Hop til indhold
yrghh

To fantastiske timer med Best.GFE - Odense

Recommended Posts

Efter anbefaling fra @Mr1time tog jeg kontakt med Michelle aka @Best.Gfe for at få lidt selskab på en kold mandag aften på et hotel i udkants-Odense.

Hun svarede hurtigt og venligt på WhatsApp og i en tone, der straks gav mig følelsen af, at hun var det helt rigtige valg, så jeg bad hende reservere to timer til mig, og jeg brugte herefter de næste dage på at gå og glæde mig.

I dag blev det så mandag. Ja DEN mandag, og Michelle ankom præcis som aftalt til hotellet og blev budt velkommen af en lidt nervøs Yrghh. Hun var dog fantastisk køn, morsom, intelligent og tryghedsskabende sympatisk, så nervøsiteten lagde sig hurtigt igen, og jeg nød hendes velformede krop, faste bryster og hendes bløde læber, som gavmildt delte ud af kyssene.

Det endte med at blive en af de klart bedste GFE-oplevelser, jeg nogensinde har prøvet. Det var præcis, hvad jeg havde brug for af intimitet, kys, vådt langt blowjob og lækker sex efterfulgt af pillow-talk med flere kys og et gensidigt løfte om, at vi skal ses igen næste gang, jeg er på disse kanter. 

Mine varmeste anbefalinger, hvis man leder efter en vaskeægte GFE med en smuk ung kvinde.

https://annoncelight.dk/showad/383135

Skulle man have lyst til at vide hvad et besøg af hende koster og hvilke services hun tilbyder, så behøver man ikke spørge her. Det hele står i hendes annonce. ;) 

 

Hey look @Best.Gfe! I didn't mention your shoes!! :D 

Redigeret af yrghh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også varmt anbefale hende, har været der en gang før og det var en rigtig god oplevelse.

Jeg har dog prøvet at kontakte hende et par gange efterfølgende men desværre uden held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv lige besøgt hende i dag, nu for 4. gang.

Udover de mange gode tillægsord, der kan siges og bruges om Michelle vil jeg efter dette besøg tilføje klasse og elegance.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er også pisse god til en times tantrisk massage, hvor du må røre ved hende over det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa gutter

 

Så blev det min tur til en fantastisk oplevelse med denne smukke romænske pige, sikke en oplevelse ❤️

Blev mødt af en smilende, glad, humør fyldt ung smuk kvinde der slog benene helt væk under mig og gav mig den mest fantastiske oplevelse jeg længe har haft.

Hun lovede mig at hun ville kæmpe for at få hendes øko blow job op på mindst en 3 plads i mine oplevelser,  men må erkende at shit det blev en klar 1 plads nogen sinde.. øjenkontakt hele tiden mens hun behandlede den som var det den videste oplevelse nogen sinde for hende, kys, smil og den rigtige små snak under hele akten. Sexdelen var fantastisk,  en så smuk kvinde der ved hvad hun laver og helt styrer tempoet i sin ufattelig stramme mis der malkede løs som en sulten hest.

Pigen 100%

Stedet flot og pænt og diskret indgang fra bagsiden.

Oplevelse, min gud hun har vundet mit hjerte

Hun bor her og vil fortsætte sit fantastiske job i flere år, hun har fået en ny stamkunde i mig.

Pas på hende og behandl hende med respekt og smil, så garantere jeg i ikke fortryder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg kan blot slutte mig til de positive anmeldelser på denne kønne, skønne og særdeles kundemindede GP, Michelle ( Best.GFE). 
Dette er min første anmeldelse herinde, men jeg følte trang til at give et positivt feedback på en varm og skøn ung kvinde, der spreder glæde og flygtig lykke.

Efter de “praktiske ting” var afviklet spurgte hun deltagende til hvilken menu jeg godt tænke mig?
 

Hun var nærværende, empatisk og på alle måder et dejligt bekendtskab. Hun lagde ud med en dyb fransk behandling - uden generende overtræk. Og jeg skal love for hun kunne sin metier. Aldrig har jeg følt en hårdere rejsning på så kort tid. Og så kom det næste spørgsmål - hvad er din favoritstilling?

 Cowgirl positionen, hvor hun red mig og jeg havde frit udsyn til et par nydelige ungpigebryster. De blev suttet, kysset og forkælet alt mens hun red mig - skiftevis blidt og hårdt. Samtidig udvekslede vi våde kys. Jeg kunne betragte hvorledes min pik gled op i hende hver gang hun bevægede sig rytmisk.  Og inden længe kom jeg i en berusende orgasme, hjulpet på vej af mit stive lem i hendes varme, våde og godt stramme skede.

En dejlig oplevelse at elske med en køn, skøn empatisk GP. Hun forstår at sælge varen og burde arbejde i en marketingsafd. Tilfredse kunder kommer jo igen - ikke sandt! Hun skal helt sikkert besøges igen. Kan varmt anbefales herfra!

Inden jeg forlod hende talte vi om den gensidige respekt som nogen “kunder” desværre ikke altid udviser. Behandle en GP med respekt og hun vil med stor sandsynlighed gøre det samme for dig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen1978 skrev, den 10.2.2024 at 14:01:

i agree i have meet her is amazing

Sku' vi ikke bare nøjes med det danske sprog.....så bliver det nemmere for alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...