Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

Denne tråd er først og fremmest rettet mod jer glædespiger men også kvinder som ikke er aktive i branchen.

Vi mænd elsker jo oplevelsen af at i piger og glædespiger bliver godt våde i missen når vi slikker og laver andre sensuelle ting sammen med jer. Vi bilder os ind at I er godt liderlige og har lyst til os når i bliver våde, men er det nu også altid rigtigt?

Nogle vil hævde at det kan være en automatisk mekanisme der sker i kvindens kønsorgan at i bliver våde når vi eksempelvis slikker jer og at det ikke nødvendigvis er fordi i er liderlige.

Jeg har altid været en smule skeptisk i forhold til alle de historier der skrives i anmeldelserne når der berettes om alle de glædespiger som bliver driv våde når vi kunder slikker og knalder dem, hvor end jeg gerne vil at det skal være sandt. Herregud jeg er jo selv en ivrig bruger af denne branches dejlige skønne piger.

Jeg mener bare, kan det virkelig passe at en populær pige med 4, 5, 6, 7 eller flere daglige samlejer hver dag bliver sjask våd og liderlig når hun er sammen med en kunde?

Findes der et trick de/i benytter for at få det til at føles som om i bliver autentisk våde mellem benene? Eller er det simpelt bare et faktum at nogle glædespiger har så stor en sexdrift?

Jeg har selv en fast glædespige som jeg har besøgt jævnligt igennem flere år og vi har for vane at starte vaginalt samleje med det samme vi mødes, helt uden forspil, hvor hun slet ikke er klar til at tage imod mig og derfor er tør og usmidig til at starte med. Det er en dejlig fornemmelse at mærke hvordan hun lidt efter lidt, som samlejet skrider frem, bliver våd og varm i missen og jeg bilder mig ind at det er fordi hun rent faktisk nyder samværet med mig og dog har jeg altid en smule tvivl om hun bruger et særligt trick.

Jeg håber i vil byde ind med jeres erfaringer og input om dette emne da det har ligget mig på sinde længe.

På forhånd tak....

 

KH PG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit besyv:

Nu er det længe siden at jeg har haft sex flere gange på samme dag men husker da engang i 1864 da jeg havde en kæreste at vi godt kunne have sex 4-5 gange om dagen og ja, jeg blev våd hver gang B)

Jeg har ikke prøvet at have sex med en mand som jeg ikke tænder på, heller ikke som GP men et højt sexdrive? JA det har jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 17 minutter siden:

men husker da engang i 1864 da jeg havde en kæreste at vi godt kunne have sex 4-5 gange om dagen

Så var det derfor vi tabte den anden Slesvigske krig til Preuserne ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pussyguy skrev, den 22.1.2024 at 20:20:

Findes der et trick de/i benytter

@JenniferRomanticahar tidligere beskrevet et trick med at skyde glidecreme højt op i skeden inden ved hjælp af en sprøjte.

Bortset fra det, er det ikke helt umuligt, forudsat hun husker at drikke godt med vand løbende og måske netop bruger glidecreme for at undgå at slimhinderne irriteres af friktionen (især pga kondomerne).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...