MisterA 33 Skrevet 22. Januar, 2024 Hej, Har set Kristines annonce og hun ser da meget fristende ud. Skrev til hende om hun kunne bekræfte med selfie snap eller videoopkald - har dog intet hørt.. Nogen erfaringer? https://annoncelight.dk/showad/394160 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 411 Skrevet 22. Januar, 2024 (edited) Jeg må skuffe dig… først vil jeg sige at jeg ikke har mødt pigen og ikke kender hende. men efter at have læst annoncen, hvor der er flere stavefejl som en dansker ikke laver, og et pris niveau som ligger langt under det Danske, vil jeg sige at du ikke skal sætte forventningerne op til noget højt Og når der snydes med teksten… kan du med stor sandsynlighed forvente det samme med billederne. men jeg håber at du kan blive overrasket Redigeret 22. Januar, 2024 af Dkm 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1080 Skrevet 22. Januar, 2024 Der er skrevet lidt her, det ligner SCAM 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 384 Skrevet 22. Januar, 2024 scam. Det er "klinikpige, min veninde henter dine penge" scam 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterA 33 Skrevet 22. Januar, 2024 Tak for jeres svar.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterbrusebad 384 Skrevet 22. Januar, 2024 MisterA skrev, for 3 minutter siden: Tak for jeres svar.. der sparede vi dig for en unødvendig køretur og muligvis en håndfuld penge hvis du hoppede i fælden hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Theone 11 Skrevet 14. Februar, 2024 Er det hende "Melgaard" jeg har nemlig en fra Jylland på Instagram. Med lidt for gode priser. Hun vil have halvdelen nu på mobilepay, og resten når hun kommer til Kbh mandag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg