Hop til indhold
frakbandit

Pattaya/jomtien beach, servicerede lejligheder

Recommended Posts

Hej brødre, er der gode erfaringer med at leje servicerede lejligheder dernede, og hvordan er mulighederne for at medtage gæstef, når der er reception tilknyttet ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
frakbandit skrev, for 29 minutter siden:

Hej brødre, er der gode erfaringer med at leje servicerede lejligheder dernede, og hvordan er mulighederne for at medtage gæstef, når der er reception tilknyttet ??

Det tror jeg ikke, der er nogen problemer med - og den bedste servicering får du stort set gratis med i købet ved at invitere en thaipige med hjem, da de er lynhurtige til at lave morgenkaffe, vaske dit tøj, rede din seng, feje gulvet og klare opvasken, mens du tager dit morgenbad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 15 minutter siden:

Det tror jeg ikke, der er nogen problemer med - og den bedste servicering får du stort set gratis med i købet ved at invitere en thaipige med hjem, da de er lynhurtige til at lave morgenkaffe, vaske dit tøj, rede din seng, feje gulvet og klare opvasken, mens du tager dit morgenbad ;-)

Det er så ikke min erfaring.. Jeg bliver badet og vasket over det hele, ørene, pikken, anus (næsten også indvendig) osv.. Mens jeg tørrer mig bliver kaffen og morgenmad serveret.. Resten passer nogenlunde:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
otto06 skrev, for 1 time siden:

Det er så ikke min erfaring.. Jeg bliver badet og vasket over det hele, ørene, pikken, anus (næsten også indvendig) osv.. Mens jeg tørrer mig bliver kaffen og morgenmad serveret..

Det er vel næppe med betalings piger, du finder på barerne, eller hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt spørgsmål.

Jeg vil gerne give lidt mere til pigen, for at få en bedre og mere eksklusiv oplevelse - altså ikke en random thai, der for et par minutter forinden har tømt en anden kunde.

Bruger man datingappen Tinder til at finde de lidt mere VIP piger på, eller hvad er jeres erfaring. På YouTube er der videoer fra et sted, hvor der står mange thaier i lokalet og mange asiatiske mænd går rundt og udvælger.

Er dette sted også for europæere? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger hovedsageligt thaifriendly, der er masser af freelance. Gratis chat og så videre på LineID. Tinder er også ok, der er flere “generte” piger inde. 
 

begge virker, så barpiger er ikke aktuelt, med mindre jeg vælter over guld, men !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanishMember skrev, for 1 time siden:

På YouTube er der videoer fra et sted, hvor der står mange thaier i lokalet og mange asiatiske mænd går rundt og udvælger.

Er dette sted også for europæere? 

Ja, det er som regel soapy massage med happy ending, som tilbydes de steder, men i modsætning til bar-piger, kan du ikke på forhånd konversere lidt med dem og finde ud af om der er kemi og om de kun kan lidt englittle. Personligt foretrækker jeg gentlemens clubs, hvor du kan sidde og nyde en drink med pigerne, inden I evt. går ovenpå. Du kan også tage til Soi 6, hvor der er 4 - 500 yngre piger at vælge imellem - men musikken her er så høj at konversation er nærmest umulig - især når begge parter skal kommunikere på et fremmedsprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, den 22.1.2024 at 12:41:

Det er vel næppe med betalings piger, du finder på barerne, eller hvad?

Niks, det er fast pige fra thai friendly.. Nogle af jer kender min anmeldelse.. "Thailand igen"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...