dahliablack03 75 Skrevet 21. Januar, 2024 https://annoncelight.dk/showad/392610 Umiddelbart kan jeg ikke finde anmeldelser af hende her: ung tøs 2024, 20 årig 100% dansk pige. Nogen som har haft fornøjelsen af hendes selskab? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 101 Skrevet 22. Januar, 2024 Hvis du havde søgt på telefonnummeret ville du finde følgende tråde om hende: Så vidt jeg husker er der flere lignende anmeldelser - ser i øvrigt ud til, at hun har været 20 år i flere år 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SødfyrJylland 59 Skrevet 22. Januar, 2024 En meget bestemt dame i det hun skriver. 50 kr ekstra hvis du benytter mobilepay, også det lille trick med at: " nååå ja jeg har også et sted vi kan være, for kun 500 kr ekstra ". Penge er rare at få Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 22. Januar, 2024 SødfyrJylland skrev, for 4 timer siden: Penge er rare at få 1000 er da ikke noget højt beløb for ¾ time med endda en dansk gp. Her ser vi bort fra karakteren af service - så den kommentar virker lidt virkelighedsfjern. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kristensen2201 48 Skrevet 23. Januar, 2024 Lol man må ikke noget no slikke no røre intet kun knep snak om at tage den tørt det da ikke de penge værd så er min højre hånd sku frækker Lol 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9529 Skrevet 23. Januar, 2024 kristensen2201 skrev, for 16 timer siden: så er min højre hånd sku frækker Lol Den konklusion drager man også, hvis man læser alle tidligere anmeldelser. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg