Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jet. Jeg var blevet rigtig glad for stedet nede ved Vejle C havn. ( tæt på Føtex)  det var et rigtigt fint ny istandsat thai massage sted.  Hvis jeg ikke husker forkert. Så hed profilen på annoncelight altid i’am S .. 

i starten var det nogle virklig sød og dygtige piger der var der. Og så tog jeg en pause efter et par dårlige besøg.  Nu har jeg så lyst til at besøge stedet igen, og se om der er kommet nye piger.  Men kan det passe for mig at de ikke har annonce mere.  For jeg kan intet finde om dem.  Var ellers mit farvorit sted i Vejle..   håber der er nogle af jer der ved noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, for 12 timer siden:

Du kan se min anmeldelse af Nana her, som er der nu.

 

Nogen der ved om hun er ny i DK? Eller blot har skiftet busy og sted og evt kunstner navn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 7 minutter siden:

Nogen der ved om hun er ny i DK? Eller blot har skiftet busy og sted og evt kunstner navn 

Jeg mødte hende første gang for et årstid siden. Hun er lige kommet til Danmark i denne omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Singelguy skrev, den 24.1.2024 at 19:56:

Du kan se min anmeldelse af Nana her, som er der nu.

 

Jeg var der for Ca 6-8 måneder siden. Og der var en som jeg næsten synes kunne ligne en ombygget mand lidt..  Kan ikke huske navnet.  Men hvad siger i om Nana. Og hvad hed hun sidste gang hun var her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...