Hop til indhold

I’am S ( Vejle haven )

Featured Replies

Skrevet

Hej med jet. Jeg var blevet rigtig glad for stedet nede ved Vejle C havn. ( tæt på Føtex)  det var et rigtigt fint ny istandsat thai massage sted.  Hvis jeg ikke husker forkert. Så hed profilen på annoncelight altid i’am S .. 

i starten var det nogle virklig sød og dygtige piger der var der. Og så tog jeg en pause efter et par dårlige besøg.  Nu har jeg så lyst til at besøge stedet igen, og se om der er kommet nye piger.  Men kan det passe for mig at de ikke har annonce mere.  For jeg kan intet finde om dem.  Var ellers mit farvorit sted i Vejle..   håber der er nogle af jer der ved noget. 

Skrevet

Har fået at vide at der pt er lukket, da S er på ferie i Thailand

Skrevet
Singelguy skrev, for 12 timer siden:

Du kan se min anmeldelse af Nana her, som er der nu.

Nogen der ved om hun er ny i DK? Eller blot har skiftet busy og sted og evt kunstner navn 

Skrevet
exostar skrev, for 7 minutter siden:

Nogen der ved om hun er ny i DK? Eller blot har skiftet busy og sted og evt kunstner navn 

Jeg mødte hende første gang for et årstid siden. Hun er lige kommet til Danmark i denne omgang.

Skrevet
  • Author
Singelguy skrev, den 24.1.2024 at 19:56:

Du kan se min anmeldelse af Nana her, som er der nu.

Jeg var der for Ca 6-8 måneder siden. Og der var en som jeg næsten synes kunne ligne en ombygget mand lidt..  Kan ikke huske navnet.  Men hvad siger i om Nana. Og hvad hed hun sidste gang hun var her. 

• 4 months later...
Skrevet
  • Author

Er stedet lukket igen?.  jeg har prøvet at holde øje den sidste uge.  Det er ved at være tid til lidt sjov igen nemlig. 

• 10 months later...
Skrevet
  • Author

Vil bare høre om der er nogle der ved om dette sted er lukket igen igen. For jeg vil gerne forbi i næste uge..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.