Hop til indhold
DonDonny

Besøg i kælderrum eller lign.

Recommended Posts

Hej herinde.

Jeg er ny i denne verden og søger noget som måske ikke kan lade sig gøre?

Jeg er i den situation at jeg er gift og har 2 børn, min kone har været syg i længere tid så får ikke meget sex nu eller før hun blev syg.

 

Jeg har ikke prøvet at betale for sexuelle ydelser før men nu er jeg trængende at jeg overvejer som en løsning.

 

Problemet er at tiden og mulighederne ikke er til at smutte forbi en sød dame der sælger ydelser så jeg kunne godt tænke mig at finde en der vil komme ud til mig i mit område en sen aften hvor familien er lagt i seng og jeg lige skal ud og ryge.

 

Jeg forestiller mig det kunne være i vores kælder i den lejligheds bygning vi bor i, på Ikeas parkeringsplads, eller på et andet mørk sted der ikke kommer mange mennesker.

 

Da jeg er i stort underskud er jeg garanteret hurtigt færdig og vi kun have fransk, så hele seancen kommer ikke til at varer mere end 5 min.

 

Jeg er kun til danske kvinder og gerne nogen over 35, jeg er selv 39.

 

Er der nogen herinde der har prøvet lignende setup eller nogen der kunne være klar på det?

 

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan sagtens forstå nogen måske syntes det virker skummelt i den kælder, men udendørs kunne også være okay 

Jeg bor tæt på Ikea Gentofte, et grønt område tæt på kunne også være en mulighed.

Jeg betaler gerne ekstra for at hun kommer ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Det kommer ikke til at ske. Hvad med at lave en aftale i Ikea og så bilde familien ind at du lige skal hente en ekstra kommode?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 24 minutter siden:

Det kommer ikke til at ske. 

Hvorfor ikke ? 
Der er da jævnligt piger , der annoncerer med at de kan mødes i bilen eller solcenter ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jo, men et mørkt sted om aftenen? I en kælder eller udendørs?. Det tror jeg ikke ret mange GP'er vil rykke ud til.

Men der må være masser af andre muligheder. Hvad med Vangede Bibliotek ... der må da være nogle gode steder mellem boghylderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du bor fem minutter fra Ikea Gentofte, kan du nok finde en time væk fra familien som du kan bruge hos Pussy Galores. Sig du skal til fitness centret og så er du væk i to timer, den ene i fitness centret og den anden hos pussy Galores pigerne.

Selvfølgelig i den rigtige rækkefølge XD 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 8 timer siden:

Hvorfor ikke ? 
Der er da jævnligt piger , der annoncerer med at de kan mødes i bilen eller solcenter ..

Hvis pigen tilbyder noget i bilen eller et solcenter, har hun valgt stedet og har styr på sikkerheden, det har hun ikke i et fremmed kælderrum eller i en park i mørke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du bor i Folehaven i Valby sker der vist allerede noget i et kælderlokale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...