Hop til indhold
Missetand

Fantastiske Sine fra Aarhus

Recommended Posts

Denne smiley  :mrgreen:  Beskriver bedst min nuværende sindstilstand !

Ved egentlig ikke helt hvad jeg skal skrive lige nu. Må indrømme jeg ikke er helt færdig med at fordøje denne vidunderlige oplevelse endnu. Skal jeg give detaljer eller bare give jer 1000 smiley faces og lade jer gætte resten?......Tehehe ;)

Det bliver sgu nok lidt af en lang stil. Så på forhånd undskyld :)

Keywords om Sine: Smuk, sød, naturlig, sensuel, fræk, kinky, sexet, smilende, intelligent, engageret, indlevende, opmærksom

Som nogen ved havde jeg ventet utålmodigt på at det skulle blive fredag. Efter at have læst de andre anmeldelser skal det ikke være nogen hemmelighed at forventningerne var i top. Og lad det være sagt. Jeg blev IKKE skuffet. Snarere tværtimod. Det var bedre end forventet ;)

Hotellet var booket og jeg ankom ved 18 tiden. Aftalen med Sine var at jeg skulle hente hende ved toget klokken 19.40. Så jeg havde lidt tid til at slappe af, få mig et bad og skifte tøj. Tiden var lang og nervøsiteten steg for hvert minut.

Stod på stationen 19.30. Da toget rullede ind var jeg næsten ved at få kolde fødder. Har sjældent været så nervøs. Jeg spottede hende med det samme hun stod ud. En smuk ung blond kvinde. Dejlige lange ben iført sorte højhælede støvler. Da hun havde set billeder af mig spottede hun også mig rimelig hurtigt. Dejligt stort smil og et knus :)

Da vi havde aftalt vi skulle spise sammen havde jeg forhørt mig med hotellet om hvor længe restauranten havde åben. 21.30 ca. Vi kom til værelset og fik ordnet det praktiske. Må indrømme jeg kunne ikke holde øjnene fra Sine. Havde egentlig regnet med at vi skulle gå direkte til spisning for at kunne nå det. Men efter 5 min kunne jeg godt se Sine havde en smule andre planer. Hun kom helt tæt og holdt om mig. Hvad så. Hvad kunne du tænke dig at lave nu? Sagt med det sødeste smil og glimt i øjet, og fulgt op med et kys. Den opfordring var jo ikke nem at modstå :P

Jeg har egentlig besluttet at denne historie ikke skal indeholde detaljerede beskrivelser af sex. Men helt snydes skal i ikke ;) 
Sine er sindsyg fræk. På hendes profil skriver hun at hun er almindelig af bygning. Det tror jeg er en korrekt beskrivelse. Hun er ikke en streg i luften. Men har heller ikke noget der sidder forkert nogen steder. I min verden er dette perfekt. En lækker rund og fast røv. Lange silkebløde stænger (yes jeg er vild med røv og ben). Og de mest faste bryster jeg har haft hænderne på længe (ægte).
Noget af det fedeste ved Sine er at hun kysser. Og lad det være sagt. Der tales ikke om mormor kys. Lange intense, hede og våde tungekys der i sig selv er en oplevelse, og ophidsende så det vil noget !

Anyway. Tøjet kommer hurtigt af og vi havner i dobbeltsengen. Skal ikke være nogen hemmelighed at jeg så frem til Sines BJ (uden gummi). Puuha det er hun go til. Der er ikke en millimeter der ikke bliver taget under kærlig behandling af tunge, mund og læber. Deep t mestrer hun også til UG. Og hun flyttede mine hænder til hendes hoved så jeg rigtig kunne "presse" hende. Dog manglede hun lige de sidste 3 cm i at nå roden :D Efter hendes eget udsagn lidt senere på aftenen kunne jeg vist godt være stolt af mit "udstyr" :P
Hun er herre lækker at slikke. Og lydene der kommer fra hende uanset hvad man laver er ophidsende som bare fanden. Der var noget "lydt" på hotellet. Og jeg må indrømme at det var en major turn on at vide halvdelen af gangen udenfor var med på en lytter til Sines frække og til tider høje lyde ;)

Efter en lille times tid i himlen med Sine var det tid til at spise. Vi smuttede op i hotellets restaurant (totalt grineren at se de lange blikke fra Hr og Fru Jensen da vi kom ind). Men efter at have set menu kortet som mest af alt indeholdt "suppe steg og is" bliv vi meget hurtige enige om at finde et andet sted. Sine spottede hurtigt et sted der så hyggeligt ud og med masser af mennesker. Den hyggeligste spisning længe for mig. Sine er særdeles snakkesalig og hun har pæren rigtigt skruet på. Dette er ligeså for mig et turn on. Sad med en delvis boner under det meste af middagen tror jeg...Ups :P Vi snakkede om alt mellem himmel og jord. Arbejde, familie, SEX, og meget andet. Hun er meget oprigtig og ærlig om alt man snakker om.

Tilbage til hotellet. Og der gik ikke lang tid før vi genoptog hvor vi slap før middagen. Som sagt vil jeg ikke gå vildt meget i detaljer. Men vi bruger efterfølgende en dejlig masse tid på at nyde hinanden på alle tænkelige måder. Og det hele slutter med at ligge tæt sent på natten og falder i søvn sammen. Skal jeg fremhæve et højdepunkt after middagen må det være da jeg slikker Sine til en orgasme. Det kræver en del arbejde :D Men fuck hvor var det en fryd at se, mærke, høre og opleve dette. Desuden bliver Sine helt naturligt (og hurtigt) våd..... Fucking lækkert ! :)

Vækkeuret ringede klokken 7. Og det var skønt at vågne ved siden af denne pragtfulde kvinde. Vi nussede og kyssede. Og jeg fik afsluttet denne pragtfulde oplevelse med Sine med et KONGE blowjob og efterfølgende morgen sex :)

Man mærker ikke på et eneste tidspunkt at Sine er så ung som hun faktisk er (jeg er selv 40). Hun er meget moden og erfaren. Og man føler sig særdeles godt tilpas i hendes selskab. Hun er smilende, engageret og indlevende fra første til sidste minut. Og for fanden hun ved hvordan hun skal forføre og tilfredsstille en mand. Hun efterlader en med en følelse af at man har fået MEGET mere end man egentlig har betalt for. Og ligeledes en følelse af at man SKAL se hende igen. Det er vist det man kalder vanedannende ikke? :)

Til de heldige der får en 12 timers aftale med Sine. For ja hun sorterer i kunderne. Og det er jo hendes ret. Fucking glæd jer ! :)

På en skala fra 1-10 sprænger Sine rammerne og skorer et rent 12 tal i alle kategorier !

Og til Sine (ved du læser dette på et tidspunkt). Tak for en fuldstændig uovertruffen og vidunderlig oplevelse. Tak for at levere det jeg ledte efter og meget mere til. Med alt jeg fortalte om mig selv ved du hvad jeg snakker om... Tusind tusind tak. Du er en èner og en vinder  :wub: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Tak for den gode anmeldelse. Dejligt at høre om din gode oplevelse.

Jeg synes det er fedt at Sine sorterer i hendes kunder, det viser at hun ikke bare tager hvad som helst og at hun er i det her game fordi hun også selv vil have oplevelser med nogen hun ikke finder frastødende og ikke bare er i gamet for at tjene penge.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak :)

Ja hun vil selv have noget ud af aftalerne ud over pengene. Kan selvfølgelig kun tale for mig selv. Men hun gør sig meget umage inden hun laver en aftale. Det er der selvfølgelig en langt bedre forklaring til. Men det er Sines bord at komme med til de heldige :)

Og en lille tilføjelse. Men bliver dælme ikke snydt. Jeg har fået så meget på den "dumme" at den er godt og grundig ØM.... På den fede måde :P

Redigeret af Zemi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Super go anmeldelse :-) og fedt at høre du havde en go aften / nat med den skønne :-) min aftale med hende glippede desværre men håber da på en chance mere i fremtiden det må tiden jo vise :-P men som sagt kanon at høre du havde en vellykket stund ved jo hvor meget du havde glædet dig ;-)

Venligst Claesen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Krydser fingre for dig Claesen :)

Ja jeg havde glædet mig som et lille barn til jul...lol. Og så er det jo ekstra fedt at det blev endnu bedre end forventet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke om du har besøgt hende. Men for det første minder teksten ikke engang om Sines. For det andet var Sine ikke til mega overhovedet. Og for det tredie var hendes bryster MAX en c :)
Desuden kan jeg heller ikke se det er hendes billeder :)
Og sidst men ikke mindst. Hun ER stoppet i brancen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...