Hop til indhold
9500

Nicha Thai women good massage Odense Sv

Recommended Posts

Hvis du søger på   Nicha  får du en masse tråde, tror de referer til den Nicha du spørger på. Ser og lyder ellers ret spændende. 

Så en frisk anmeldelse vil være velkommen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 23 timer siden:

Det var hun sidst jeg besøgte hende

Hun er stadigvæk opholder sig 123.

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 21.1.2024 at 17:08:

Har en aftale med hende på tirsdag, spændende :) 

Du skal betaler 300 til ekstra til anal.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 21.1.2024 at 19:17:

Har besøgt hende og det var et fint besøg inkl. anal

Kan du fortælle lidt mere? Er det pigen på billederne? Hvordan var massagen? Hvordan var sexdelen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 21.1.2024 at 17:08:

Har en aftale med hende på tirsdag, spændende :) 

Skriv gerne om dit besøg, når du har været de!

Del dette indlæg


Link til indlæg
9500 skrev, for 13 minutter siden:

Kan du fortælle lidt mere? Er det pigen på billederne? Hvordan var massagen? Hvordan var sexdelen?

Der ligger en del om hende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
9500 skrev, for 2 timer siden:

Skriv gerne om dit besøg, når du har været de!

Besøg hos Nicha.     sød og dejlig pige, billede er hende.     venlig men en lille smule reserveret.   hun kan godt masseger, måde blødt og hårdt. holder sig lidt på afstand under massagen ,sådan lidt uden for en arms længde.   Hun pirre godt en i mellem ved massage af ben og ryg.     efter jeg kom om på ryggen tog hun tøjet af , dejligt syn :).   ben fik en tur på forsiden og pikken fik  mere opmærksomhed , fint blow dybt og vådt ,  69 blev valgt ,hun ser dejlig ud fra denne side, men kunne ikke tænde hende , ( jo ikke hendes skyld )  på med gummi og hun lagde selv op til doggy :) .  men det virkede som om det gjorde ondt på hende ( er almindelig af størrelse ) så det kunne ikke være derfor.  afsluttede med hende på ryggen .

Lidt god afslutnings massage .

Så ikke dårligt men heller ikke gentagelse .  men sød pige ellers. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 21 timer siden:

300 ekstra til anal"

Hvor ser i den pris, eller andre priser ,?

https://annoncelight.dk/showad/392527

Jeg havde skrevet med hende og jeg var også hos hende. Hun var også reserveret over mig. Men jeg tog det på mig og skyldt mig selv ud. Jeg er 56 og hun er måske 35 ( jeg ved ikke) jeg er også dårlige til at vurdere alderen. Jeg var sammen med hende både normal og anal :-), Men hun var overhovedet ikke med. Men vi har snakket godt sammen. Så  tro jeg, hun fejle ikke noget, men min alder skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Roben skrev, 1 time siden:

Jeg havde skrevet med hende og jeg var også hos hende. Hun var også reserveret over mig. Men jeg tog det på mig og skyldt mig selv ud. Jeg er 56 og hun er måske 35 ( jeg ved ikke) jeg er også dårlige til at vurdere alderen. Jeg var sammen med hende både normal og anal :-), Men hun var overhovedet ikke med. Men vi har snakket godt sammen. Så  tro jeg, hun fejle ikke noget, men min alder skyld. 

Jeg er samme alder og syntes sådan set at mit besøg var dejligt så måske kemi også betyder lidt. Og man kan være høflig, sæd flink osv. men alligevel kan man ikke Connecte med pigen, det har jeg også prøvet en gang i mellem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...