Hop til indhold
Guest Zoro1

Vicky i Hvidovre

Recommended Posts

Hende skal du holde dig langt fra, hun er binde gal…der ligger flere anmeldelser på hende…kan ikke huske hvad hun hed før. 
Men jeg er selv blevet svinet til på sms, selvom jeg blot rettede henvendelse for at få en aftale, men tager du chancen så skriv om dine oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
frisk fyr nsj skrev, for 21 minutter siden:

Hende skal du holde dig langt fra, hun er binde gal…der ligger flere anmeldelser på hende…kan ikke huske hvad hun hed før. 
Men jeg er selv blevet svinet til på sms, selvom jeg blot rettede henvendelse for at få en aftale, men tager du chancen så skriv om dine oplevelser.

Hej Frisk fyr. Tak for svar, som bekræfter min egen oplevelse ved henvendelse til hende via sms. Hun er meget aggressiv i sine tilbagemeldinger, hvor man nærmest tænker "undskyld, at jeg spurgte om du var ledig eller har tid". Hun har også givet udtryk for, at hun er ligeglad med dårlig omtale, sååååå det bliver et NEJ herfra :(  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 12 minutter siden:

Hej Frisk fyr. Tak for svar, som bekræfter min egen oplevelse ved henvendelse til hende via sms. Hun er meget aggressiv i sine tilbagemeldinger, hvor man nærmest tænker "undskyld, at jeg spurgte om du var ledig eller har tid". Hun har også givet udtryk for, at hun er ligeglad med dårlig omtale, sååååå det bliver et NEJ herfra :(  

Tror jeg du gør klogt i..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...