Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg besøgt Rwng-Khaw igen, samme dejlige oplevelse som tidligere, jeg blev modtaget af mor selv med et stort knus, derefter ind til den unge dame der skulle massere, der var aftalt 1 time som startede med en skøn massage inden hun gik over til B2B, vi kom også henover en 69er, før vi afsluttede med en skøn gang sikker sex, Alt i alt en skøn oplevelse som skal gentages.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Importøren skrev, for 40 minutter siden:

Så har jeg besøgt Rwng-Khaw igen, samme dejlige oplevelse som tidligere, jeg blev modtaget af mor selv med et stort knus, derefter ind til den unge dame der skulle massere, der var aftalt 1 time som startede med en skøn massage inden hun gik over til B2B, vi kom også henover en 69er, før vi afsluttede med en skøn gang sikker sex, Alt i alt en skøn oplevelse som skal gentages.

Har du et link til stedet?

Gentle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Importøren skrev, den 21.1.2024 at 13:28:

Så har jeg besøgt Rwng-Khaw igen, samme dejlige oplevelse som tidligere, jeg blev modtaget af mor selv med et stort knus, derefter ind til den unge dame der skulle massere, der var aftalt 1 time som startede med en skøn massage inden hun gik over til B2B, vi kom også henover en 69er, før vi afsluttede med en skøn gang sikker sex, Alt i alt en skøn oplevelse som skal gentages.

Ung er noget relativt ! De er begge  to over de 50 år , men holder sig godt . Som så mange andre kvinder  fra Thailand .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Importøren skrev, for 21 timer siden:

Hej tronheim.  Så har de holdt et par fødselsdage siden jeg var der sidst. Men hvad, de er stadig været besøget værd

Ok ! med hvad du tror !     Men Som jeg tidligere har skrevet  , Thai kvinder generelt holder sig godt. N.B . Tror ikke lige du har set deres pas !

Men sålænge du og andre er tilfredse ,  så er alder vel ret ligegyldig .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen, besøgte Marsha igen mandag den 05.02. Kan slet ikke lade være :-). De overraskede mig med en fødselsdagsgave, hvorfor jeg føler mig som en rigtig god ven af huset, og ikke bare en "kunde".

Marsha og jeg havde som sædvanlig en rigtig dejlig time plus sammen med rigtig dejlig massage incl. dejlig pirrende tantra afsluttende med B2B og dejlig sikker sex, hvor vi begge fik glæde af det.

Stadig helt klart en varm anbefaling fra min side, uanset hvad nick "Under-cover" siger. Pas på Marsha, hun er den skønneste thai dame i det sønderjyske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal til Padborg i uge 11 og skal helt sikkert forbi RWNG-KHAW, Jeg glæder mig det er en god oplevelse med de damer.

Redigeret af Importøren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt sted at komme. Bliver altid godt behandlet og får god massage mm

Vil snart besøge stedet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...