Hop til indhold

Recommended Posts

Hej manglerish,

jeg var der igår. På Woltersgade. Diskret sted. Hun svarer ikke så hurtigt når man sms’er men da jeg ringede tog hun telefonen. Jeg fandt så ud af at det ikke var hende der svarede for Rita snakker meget dårligt engelsk. Så hun har en hjælper der tager mobilen. Men det var ikke et problem. Jeg sagde jeg kunne være der 30 min senere til en 30 min session til 700kr. Hun åbnede døren 1 min efter jeg sagde jeg var der. Hun er ikke 170cm. Nærmere 160-162. Sød smilende. Hun har en stor røv, stor mave og okay store bryster. Jeg bad om et bad inden og efter vi hyggede. Og det fik jeg lov til. Hun havde et håndklæde klar. Jeg lagde mig på sengen og hun gik igang med at sutte. Det gjorde hun godt. Jeg satte mig op mens hun suttede og famlede på hendes store røv og store mave. Jeg elsker når de har rigeligt af begge dele. Hun satte kondom på og gjorde tegn til at jeg gerne måtte tage hende bagfra. (Ikke analt). Mens jeg gjorde det tog jeg rundt om hendes mave som hang ned på madrassen. Elsker det. Som lagde vi os ned på siden knaldede lidt og så missionær hvor jeg kunne se hele herligheden. Til sidst red hun mig  mens jeg pillede godt på maven og røven. Jeg lænede sig over mig så jeg kunne sutte på hendes nipples men jeg tog på mave og røv. Jeg kunne ikke holde til det mere end 4-5 min. Kom i en dejlig orgasme. 

kan klart anbefales. 

Hun er jo ikke en klassisk skønhed. Men jeg elsker store kvinder med en ordentlig dunk og stor røv. Meget gerne med appelsinhud! 

VÆR sød at skrive tilbage hvad din oplevelse har været når du har været der. 

venligst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...