Hop til indhold
Jammerlap

thai masage Aalborg. .

Recommended Posts

Hej. Hvis man skal have en fræk halv time med en ung thai i Aalborg. . Hvor skal man så gå hen..

Jeg har søgt en del.. men squ svær at blive klog på de forskellige steder..

jamming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at definere lidt mere..

Vil gerne vide hvor man finder en lille thai, ikke alt for gammel, som enten giver en god omgang dansk til afslutning, eller hj /bj. hvis det er hj eller bj vil jeg gerne at hun massere nøgen..

 

Priserne må også gerne være ok, men ikke det der skal være afgørende.

 

Jeg har hørt nogen sige at der på hobrovej 93 er mulighed for det hele, og at de er frække nok.

 

Nogen der kender et godt sted? Det skal være et sted der holder aften åben, og måske gerne en weekend.

 

Håber nogen kan hjælpe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige for at definere lidt mere..

Vil gerne vide hvor man finder en lille thai, ikke alt for gammel, som enten giver en god omgang dansk til afslutning, eller hj /bj. hvis det er hj eller bj vil jeg gerne at hun massere nøgen..

 

Priserne må også gerne være ok, men ikke det der skal være afgørende.

 

Jeg har hørt nogen sige at der på hobrovej 93 er mulighed for det hele, og at de er frække nok.

 

Nogen der kender et godt sted? Det skal være et sted der holder aften åben, og måske gerne en weekend.

 

Håber nogen kan hjælpe

Hej Jeg har været på Hobrovej 93

 

Men det var ikke noget at råbe hurra for adskilte rum med gardiner som rumdeler  og madrasser på gulvet. Men det ligger 1 år tilbage så meget kan være ændret. Men mener at pigen var rimelig ung og hun ville gerne være nøgen

venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Se dette link

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Er lidt gammel men tror det rammer stadigvæk og ja der tilbydes mere end massage som jeg husker det. Men hvis rygterne siger at det er godt så giv LO's og smid en ny anmeldelse. Min erfaring er hvad der var godt for en mdr. Siden ikke behøves at være godt imorgen på thaisteder.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...