Hop til indhold

Recommended Posts

Hey 
Håber i kan hjælpe. Jeg savner sgu Tantra Jane. Er der nogle der ved om hvornår hun er tilbage i DK? 
jeg ved hun har været i Fredericia, og tror også hun har været i Aalborg eller Randers. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SimonLsen skrev, for 3 timer siden:

Hey 
Håber i kan hjælpe. Jeg savner sgu Tantra Jane. Er der nogle der ved om hvornår hun er tilbage i DK? 
jeg ved hun har været i Fredericia, og tror også hun har været i Aalborg eller Randers. 

Åååhhh hende SAVNER jeg virkeligt også

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet til hende et par gange uden svar. Hun plejer altid at svare mig selvom hun ikke annoncere. Så tænker ikke hun er kommet tilbage til Danmark endnu. Før jul sagde hun at hun ville komme i slutningen af januar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singelguy skrev, for 2 timer siden:

Jeg har skrevet til hende et par gange uden svar. Hun plejer altid at svare mig selvom hun ikke annoncere. Så tænker ikke hun er kommet tilbage til Danmark endnu. Før jul sagde hun at hun ville komme i slutningen af januar.

Også jeg har skrevet til hende, hvor hun normalt altid svarer.. tror hun er i udlandet.. 

Tålmodighed.. eller besøg Silvia I Ålborg nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...