SimonLsen 2 Skrevet 21. Januar, 2024 Hey Håber i kan hjælpe. Jeg savner sgu Tantra Jane. Er der nogle der ved om hvornår hun er tilbage i DK? jeg ved hun har været i Fredericia, og tror også hun har været i Aalborg eller Randers. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 100 Skrevet 21. Januar, 2024 Indlægget burde måske være under efterlysninger. Hun opholder sig kun i Fredericia. Da jeg så hende sidst i december sagde hun at hun ville være tilbage omkring 20 januar. Hun kan godt være tilbage uden at hun annoncere. Hun har ret mange stamkunder. https://annoncelight.dk/showad/322792 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 207 Skrevet 21. Januar, 2024 SimonLsen skrev, for 3 timer siden: Hey Håber i kan hjælpe. Jeg savner sgu Tantra Jane. Er der nogle der ved om hvornår hun er tilbage i DK? jeg ved hun har været i Fredericia, og tror også hun har været i Aalborg eller Randers. Åååhhh hende SAVNER jeg virkeligt også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 23. Februar, 2024 Nogen der har hørt fra Jane/Anna? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 100 Skrevet 24. Februar, 2024 Jeg har skrevet til hende et par gange uden svar. Hun plejer altid at svare mig selvom hun ikke annoncere. Så tænker ikke hun er kommet tilbage til Danmark endnu. Før jul sagde hun at hun ville komme i slutningen af januar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 150 Skrevet 24. Februar, 2024 Singelguy skrev, for 2 timer siden: Jeg har skrevet til hende et par gange uden svar. Hun plejer altid at svare mig selvom hun ikke annoncere. Så tænker ikke hun er kommet tilbage til Danmark endnu. Før jul sagde hun at hun ville komme i slutningen af januar. Også jeg har skrevet til hende, hvor hun normalt altid svarer.. tror hun er i udlandet.. Tålmodighed.. eller besøg Silvia I Ålborg nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 100 Skrevet 29. Februar, 2024 Kan se hun er tilbage igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg