Hop til indhold

Recommended Posts

Lavede en spontan drop in, da jeg tilfældigvis var i området, og kom til med få minutters ventetid (tidligere kunde var ved at pakke sammen og jeg blev lukket ind i et andet massagerum imens - diskretion).

Mange år siden jeg var der sidst - sidst jeg var i butikken besøgte jeg Yam Yam, og det var måske et par år før, jeg fik massage af den faste (ejer?), så det er længe siden jeg reelt var der sidst.

God beslutning: Dygtig massage, der gik hårdt ud over myoser, omsorgsfuld og pirrende berøring med opvarmet olie som hjælpemiddel, håndholdt afslutning fra øverste, øverste, øverste hylde og så lige lidt mere tortur af myoserne.

Det var chancen og prisen (standard) værd.

Der er intet link, da jeg ikke kender en annonce eller hjemmeside. Der er en facebookside, som ikke ser ud til at være brugt i 4-5 år. Hvis du googler overskriften, finder du stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I 'gamle dage' (nullerne) var det et fantastisk sted at komme. Kompetent hård massage, lidt god ekstra, behagelig stemning, løvrigt det eneste thai-sted af mange, hvor jeg har fået massage af en ældre mand også. Dejligt, at det stadig er et godt sted at besøge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som Nuud, indehaveren af stedet. Var der selv for et par dage siden. Altid en god oplevelse uanset om det er Nuud eller den yngre Bee (blidere massage men lidt mere ekstra)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...