Hop til indhold
Milner

Så mangler der en thai massør i Ringsted

Recommended Posts

 

Onsdag klokken 15 var politiets udlændingeafdeling på kontrolbesøg på en massageklinik i Ringsted.

På stedet traf politiet en 48-årig thailandsk kvinde, der arbejdede på stedet, selvom hun kun havde arbejdstilladelse i Polen.

Kvinden fik en bøde på 3000 kroner og er anbragt i arresthus, indtil hun kan udsendes af landet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har det lidt svært med at hype på andres ulykkeligheder /beværligheder , selvfølgelig skal vi holde lov og orden, meen kan jo være presset ud i situationer så det svært at være helt real ret, så vær lidt overbærende.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi ved nok allesammen at mange massører arbejder på turist visum.. Og glemmer at rejse, når det udløber.. Det er nu også lidt svært at forstå hvorfor en arbejdstilladelse i ét EU land ikke dækker hele EU.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man tænker da sit når man hører pigen skal være her tre måneder. Jeg er lidt forvirret. Hun havde arbejdstilladelse i Polen. Så havde hun også mindst midlertidig opholdstilladelse. Så behøver hun vel ikke turistvisum for at besøge et andet Schengen land? Men hendes arbejdstilladelse var åbenbart kun gyldigt i Polen?

Det er trist for hende. Forstår ikke dem der ikke vil besøge udenlandske piger af hensyn til pigen. Det var jo hendes plan A. Nu er hun tvunget ud i plan B. Men med færre penge hvis folk ikke ville besøge hende.

Jeg troede egentlig ikke de tjente så meget mindre i Polen? Hvad er timeprisen mon der? De polske kollegaer jeg har haft tjente ikke voldsomt meget mindre end i Danmark i gennemsnit. Mindre, men de har også lavere udgifter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
latinas4ever skrev, for 29 minutter siden:

Jeg troede egentlig ikke de tjente så meget mindre i Polen? Hvad er timeprisen mon der? De polske kollegaer jeg har haft tjente ikke voldsomt meget mindre end i Danmark i gennemsnit. Mindre, men de har også lavere udgifter.

Jeg tænkte, at det ville være et sjovt lille eksperiment at gøre lidt research på priserne rundt om i verden. 

Ifølge Vividmaps.com er prisen for en prostitueret i Polen gennemsnitligt $320. Det er rundt regnet Zl 1.280,-/2.200,- DKK pr. time! Dén tror Jeg ikke helt på.

Statista.com har fordelt det på byer og her er priserne nogle helt andre, og lige så svære at acceptere skulle være sandt:
Priserne svinger fra Zl 440,- (750,- DKK) pr. time helt ned til Zl 150,- (256,-DKK) pr. time!!

Jeg tænker, at der ikke rigtigt er nogen, der véd, hvad glædespiger tager for tingene i Polen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...