cocacolazero 103 Skrevet 20. Januar, 2024 Hejsa så fik jeg besøgt danske Camilla i ålborg stedet er en lejlighed i en boligblok diskret hende er hende på de billeder på profilen sød, fræk og kikker ikke på uret bliver modtaget af det lækreste smil og et langt kys hende i en stram kjole dejlig sex , god kysser og yderst fræk kommer helt sikkert igen https://annoncelight.dk/showad/350447 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 41 Skrevet 20. Januar, 2024 Hun skal prøves, omend lidt meget for 30 minutter, men det kan jo være pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 103 Skrevet 21. Januar, 2024 hjlarsen skrev, for 7 timer siden: Hun skal prøves, omend lidt meget for 30 minutter, men det kan jo være pengene værd Ja det har du helt ret i ,det var min første tanke også, men dansk pige det yder god service. Er selv for en nordjyde lidt mere vær. Du må lige melde tilbage om du syntes hun er pengene vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 41 Skrevet 21. Januar, 2024 Det skal jeg nok, må se hvornår hun kan besøger igen, jeg når det ikke til den 23. Men det første billede får mig til at tænke..., hende skal jeg prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg