Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/349431

Efter min mislykkedes debut med en ladyboy (Hellen) læs tidligere tråd. Så havde jeg egentlig lagt tanken og fantasien om ladyboys i graven. 

Men så den anden dag da jeg forgæves ledte efter en thai kvinde jeg kunne have lyst til at besøge, ja der dukkede Tammy så op på AL, og med et dukkede fantasien om at blive kneppet i røven af en ladyboy op igen. 

Et par sms'er frem og tilbage og en time senere stod jeg stang liderlig og nervøs i Tammys lejlighed. Tammy er pigen på billederne, dog er de nok af ældre dato og fotoshoppet lidt, :Pmen stadigvæk lækker nok til at jeg blev. 

Efter lidt dejlig kyssen og ragen på hinanden, så bad hun mig tage tøjet af. Hun gjorde det samme og vupti med et stod hun med min stive pik i munden. MEGA dejligt, dybt og vådt. Så satte hun sig hen på sengen, og bad mig om at kneppe hende dybt i munden, det var så lækkert med gagging og det hele. Inden jeg kom trak jeg mig tilbage, og hun bad mig ligge mig på ryggen. Det var som om hun ikke kunne få nok af at sutte min stive pik, for mens hun begyndte at varme min røv op med en finger, så tog hun for 3 gang Pikken i munden og suttede, gaggede og spyttede det bedste hun havde lært. 

Da hun havde varmet røven godt om med fingeren spurgte hun om jeg var klar til at blive kneppet i røven. Var så klar som aldrig før, hun smed mine ben op på skulderne af hende og førte forsigtig hendes stive pik ind i røven på mig. Det var så frækt og dejligt, og hun begyndte at kneppe mig hårdere og hårdere. Efter Ca 5 min kom hun i kondomet dybt oppe i min røv. Lettere forpustet tog hun kondomet af og begyndte at sutte min på for 4 gang, der gik ikke længe inden jeg kom i munden på hende. 

Alt i alt en dejlig oplevelse at få prøvet den fantasi af. 

Tammy: Sød, dejlig og snakker ok engelsk 

Stedet: Fin lejlighed, dog knap så diskret på 3 sal i boligblok 

Sexen: 10/10 til en stort set first timer som mig

Gentagelse: Helt sikkert at jeg vil vælge Tammy , hvis lysten til en ladyboy skulle dukke op igen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt du fik en god oplevelse med hende.
Jeg havde en aftale med hende sidste år hvor hun aflyste da jeg var på vej derhen.
Hun havde åbenbart fået en kunde ind der ville betale mere, have mere tid eller hvad ved jeg
Træls

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 30 minutter siden:

Fedt du fik en god oplevelse med hende.
Jeg havde en aftale med hende sidste år hvor hun aflyste da jeg var på vej derhen.
Hun havde åbenbart fået en kunde ind der ville betale mere, have mere tid eller hvad ved jeg
Træls

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, sagde hun til dig "I have another customer who wants to pay more, have more time or something..."? Eller er det bare dine spekulationer? Der kan jo være en række gode grunde, og en GP skal aldrig føle sig tvunget til at tage et møde de ikke vil af whatever grund. I så fald ville det jo være noget mere informativt for os herinde, hvis du ikke skabte et falsk billede af hendes personlighed.

Selvfølgelig altid træls at få aflyst med kort varsel, det giver jeg da dig ret i. Og en undskyldning samt eventuelt begrundelse er da rart at få. Bliver bare nysgerrig fordi det lidt lyder som om du selv digter videre på historien og sætter hende i et dårligere lys end nødvendigt. Hvis hun aflyste uden begrundelse, så kan du bare skrive det - ingen grund til at digte videre.

Måske havde hun haft en dårlig oplevelse med kunden før og havde brug for pusterum. Måske blev det for hårdt for hendes pik og hun troede ikke hun ville kunne perform allerede igen. Måske fik hun migræne.

Eller måske er dine spekulationer korrekte - men lad os nu bare holde os til det vi ved, så kan folk nemmere selv bedømme om de vil besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet at møde op til aftalt tid, og få at vide at hun var gået i netto for at handle. havde ikke ekstra tid så jeg kunne vente. Har mødt hende tre gange, første og tredje gang godt, anden gang var hun stresset og ikke rigtig tilstede. Det var så det der skulle have været fjerde besøg, hvor hun var i netto, har ikke forsøgt yderligere. Ellers synd, får når det var godt, var det rigtig godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, den 25.1.2024 at 10:40:

Nu bliver jeg lidt nysgerrig, sagde hun til dig "I have another customer who wants to pay more, have more time or something..."? Eller er det bare dine spekulationer? Der kan jo være en række gode grunde, og en GP skal aldrig føle sig tvunget til at tage et møde de ikke vil af whatever grund. I så fald ville det jo være noget mere informativt for os herinde, hvis du ikke skabte et falsk billede af hendes personlighed.

Selvfølgelig altid træls at få aflyst med kort varsel, det giver jeg da dig ret i. Og en undskyldning samt eventuelt begrundelse er da rart at få. Bliver bare nysgerrig fordi det lidt lyder som om du selv digter videre på historien og sætter hende i et dårligere lys end nødvendigt. Hvis hun aflyste uden begrundelse, så kan du bare skrive det - ingen grund til at digte videre.

Måske havde hun haft en dårlig oplevelse med kunden før og havde brug for pusterum. Måske blev det for hårdt for hendes pik og hun troede ikke hun ville kunne perform allerede igen. Måske fik hun migræne.

Eller måske er dine spekulationer korrekte - men lad os nu bare holde os til det vi ved, så kan folk nemmere selv bedømme om de vil besøge hende.

Du må tro, gætte og spørge alt det du vil.
Fakta er at hun aflyste aftalen med mindre end ti min varsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, den 31.1.2024 at 09:58:

Du må tro, gætte og spørge alt det du vil.
Fakta er at hun aflyste aftalen med mindre end ti min varsel.

Jeg er skam heller ikke mistroisk omkring at en GP har aflyst en aftale. Er mistroisk omkring din påstand om hvorfor hun aflyste. Lyder som om du bare digtede en begrundelse som sætter hende i et dårligt lys fordi du blev fornærmet. Eller er det også 'fakta', at hun aflyste fordi en anden kunde betalte mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen som har besøgt Tammy i disse dage og kan fortælle lidt mere om hende. Hun ser fræk og lækker ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Only_by_Night skrev, den 1.2.2024 at 16:48:

Jeg er skam heller ikke mistroisk omkring at en GP har aflyst en aftale. Er mistroisk omkring din påstand om hvorfor hun aflyste. Lyder som om du bare digtede en begrundelse som sætter hende i et dårligt lys fordi du blev fornærmet. Eller er det også 'fakta', at hun aflyste fordi en anden kunde betalte mere?

Du kan insinuere som du lyster, jeg har skrevet hvad der skete.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lpoh skrev, for 3 timer siden:

Du kan insinuere som du lyster, jeg har skrevet hvad der skete.

Nej, du skrev hvad der skete samt dine egne negative gæt på begrundelsen. Du kunne bare have sagt at hun aflyste i sidste øjeblik, ingen grund til at digte en masse fiktive, negative begrundelser til hun aflyste. Du ved det jo ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt tammy 3 gange, de 2 første gange var super lækkert men den 3 gang hvor jeg kørte hele vejen fra århus til Odense var hun bagstiv og faldt i søvn undervejs så har ikke besøgt hende siden det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...