Hop til indhold
Rambo

Freja Buddingepigerne

Recommended Posts

Var lige forbi , koldt udenfor så hvorfor ikke komme ind i barmen ?. Jeg mødte Freja, hun ser ud som på billederne, i ansigtet ligner hun Maiken weksø. Jeg kom indenfor, fik betalt så legen kunne begynde. Freja kom tilbage, i sine frække lårlange lakstøvler. Hun er dejlig fræk, kroppen slank dog lidt løst maveskind, som ifølge hende skyldes et større vægttab. Ligegyldigt for mig, for hun er sød og dejlig. Freja sutter rigtig godt og sex var også god, men jeg vil nok sige at jeg har andre favoritter i Buddinge. Jeg har haft fornøjelsen af Minnie, og hun giver så exceptionel fræk service. Men smag er jo forskellig,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freja, jeg kan godt se hun er på vagtplanen, men ikke på siden med billeder. Maiken Veksø ser jo ret godt ud.

Er det måske Freja, der har været hos Stargirls? Hun var ialtfald dejligt buttet og med langt lyst hår... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

 

Nej Freja har ikke været hos Stargirls.

 

Men på et par andre klinikker.

 

Hun er kun hos Buddingepigerne i øjeblikke.

Men muligvis også privat diskret

 

Var det lørdag du sagde du havde været hos hende.

 

Hilsen Sicpack

Del dette indlæg


Link til indlæg

Freja er fantastisk, besøgte hende sidste år hun er slank og bevæger sig fantastisk.

 

Jeg havde bestilt en halv time og der var fuld skrue, præsist som da man teenager, svenden haglede af mig og hende, så hendes makeup løb lidt ud, super oplevelse - hun skal klart besøges igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...