pseud0 1 Skrevet 20. Januar, 2024 Hej alle, Link: https://annoncelight.dk/showad/394358 Er det nogle der har kendskab, eller besøgt dem igår/idag og kan bekræfte det er rigtigt. Der er massere af videoer, og god kontakt på deres snap. Pft. pseud0 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas28 185 Skrevet 20. Januar, 2024 Det virker for mig som lidt for godt til at være sandt. Videoerne ser lidt ældre ud end man skulle tro med smart phone men det er måske bare Snapchat komprimering. Jeg har prøvet at komme i kontakt men får kun en masse omkringssnak. Men prøv du at komme en tur forbi hende/dem og se om der er noget at komme efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 20. Januar, 2024 Der svarer ikke på mail, tror ideen er at sælge video og billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kenneth86 4 Skrevet 20. Januar, 2024 Jeg tog derhen og var i dialog. De var forsinkede og jeg skulle vente 15 min ekstra. Da jeg gik mod døren fik jeg af vide at hun ville komme mig i møde. Men da jeg kiggede på min tlf, var jeg blokeret på Snapchat. Så det VAR for godt til at være sandt desværre 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 20. Januar, 2024 Desværre forventeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 382 Skrevet 20. Januar, 2024 Samme oplevelse her: Kontakt og udveksling af oplysninger og når aftalen med tid så skal lukkes så svares der pludseligt ikke. Deres snap svømmer i forskellige oplysninger såsom forskellige steder, forskellige priser mv. og deres billeder er - i dt mindste nogle tilfælde - falske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 368 Skrevet 21. Januar, 2024 Annoncen er også død nu, sikkert en tåbe der har kedet sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
M sgr Q 0 Skrevet 21. Januar, 2024 Til gengæld så kører deres snap helt vildt - også idag. De poster og poster… Er der slet ingen, der har været der, og haft en god oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 382 Skrevet 21. Januar, 2024 den var fake og der var mange tydelige tegn på det: 1) Billederne af "Mette" set bagfra havde et udenlandsk stikdåse i gulvhøjde 2) Billederne af "Catja" havde et amerikansk / canadisk dørhåndtag og lås 3) Det var sjovt nok Catja som de hævder blev overfaldt i Frederiksberg og årsagen til at de måtte flytte til Holte. Men Catja er jo fake jf. pkt. 2 ovenfor, så tydeligvis en løgn at der har været et overfald. 4) Det påståede overfald er heller ikke at læse om i døgnrapporten, selvom "Klinikken" skrev på deres snap at de havde involveret politiet. Så løgn bevist. 5) På et af deres snaps havde en af pigerne åbenbart ordnet 71 mænd. Hvis de hver tager 15 minutter vil det være 17 timer 45 minutter non-stop pik. Dertil kommer toiletbesøg, mad, søvn og hvad der ellers kommer. Det virker slet ikke realistisk. Og så den mest åbenlyse ting: Der er åbenbart ikke en eneste herinde der faktisk har skrevet bekræftende, at de har besøgt stedet. Jeg er ikke i tvivl om, at det er fake. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg