Hop til indhold

God massage uden mer’ salg (Ballerup, Yen Wellness)

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Når jeg nu ofte går til massage uden at skrive anmeldelser,  hvorfor skriver jeg så denne anmeldelse? Er det fordi de andre steder er dårlige. Nej, slet ikke. Jeg skriver fordi der på intet tidspunkt blev insinueret eller forsøgt mer’salg. Det var en oplevelse fuldstændig blottet for erotiske eller seksuele undertoner. Og det oplever jeg ikke tit. 

Det var en rigtig god omgang massage. Det var den helt store tur og ikke en muskel blev glemt. Gode og flotte omgivelser og rigtig massage briks. Alt i alt som det skal være. Meget tilfreds. Så mine varmeste anbefalding af Yen Welness

JB

Skrevet

Dejligt man ikke blir presset til mersalg, men det er vel stadig muligt at få mere, hvis man ønsker det?

Skrevet
Th3M3lt skrev, for 6 timer siden:

Dejligt man ikke blir presset til mersalg, men det er vel stadig muligt at få mere, hvis man ønsker det?

Ja.  Selfølgelig.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.