Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi for et par uger siden. En rimelig oplevelse. Hun ser ganske godt ud - og var meget veloplagt. Meget dybe og passionerede tungekys var bestemt et stort plus.

Desværre kom hun ret hurtigt (tror hun blev lige en tand for begejstret og glemte at holde igen). På trods af mine mange anstrengelser for at sutte gang i den, formåede hun ikke at få den op igen resten af tiden (havde booket 1 time). Det var lidt skuffende eftersom jeg klart foretrækker at være passiv. Ønsker jeg at være aktiv går jeg til en "traditionel" GP - her er der stort udvalg og priserne ofte lidt lavere.

Resten af tiden var meget heftig, tæt og med megen snaven - men jeg kommer nok ikke igen.

Hendes engelsk er meget begrænset. Det er nærmest umuligt at have en samtale med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig & lysten skrev, for 22 timer siden:

Jeg var forbi for et par uger siden. En rimelig oplevelse. Hun ser ganske godt ud - og var meget veloplagt. Meget dybe og passionerede tungekys var bestemt et stort plus.

Desværre kom hun ret hurtigt (tror hun blev lige en tand for begejstret og glemte at holde igen). På trods af mine mange anstrengelser for at sutte gang i den, formåede hun ikke at få den op igen resten af tiden (havde booket 1 time). Det var lidt skuffende eftersom jeg klart foretrækker at være passiv. Ønsker jeg at være aktiv går jeg til en "traditionel" GP - her er der stort udvalg og priserne ofte lidt lavere.

Resten af tiden var meget heftig, tæt og med megen snaven - men jeg kommer nok ikke igen.

Hendes engelsk er meget begrænset. Det er nærmest umuligt at have en samtale med hende.

 

Liderlig & lysten skrev, for 22 timer siden:

Jeg var forbi for et par uger siden. En rimelig oplevelse. Hun ser ganske godt ud - og var meget veloplagt. Meget dybe og passionerede tungekys var bestemt et stort plus.

Desværre kom hun ret hurtigt (tror hun blev lige en tand for begejstret og glemte at holde igen). På trods af mine mange anstrengelser for at sutte gang i den, formåede hun ikke at få den op igen resten af tiden (havde booket 1 time). Det var lidt skuffende eftersom jeg klart foretrækker at være passiv. Ønsker jeg at være aktiv går jeg til en "traditionel" GP - her er der stort udvalg og priserne ofte lidt lavere.

Resten af tiden var meget heftig, tæt og med megen snaven - men jeg kommer nok ikke igen.

Hendes engelsk er meget begrænset. Det er nærmest umuligt at have en samtale med hende.

Tak for dit svar.

lyder lidt kedeligt hvis hun fyrer den af efter kort tid, når jeg er passiv og gerne vil have lidt valuta for pengene. Men brugbar hvis man er meget liderlig og der ikke er mere oplagte emner tilgængelige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...