Hop til indhold
Flaks

Gode råd søges

Recommended Posts

Hej med jer,

Dette er min første post/tråd på Eroguide, så bær' over med mig :) Jeg søger nogle gode råd om glædespiger og tænker at eroguide må stedet :)

Jeg er en gift mand igennem +20 år og energien og erotiken er forsvundet, som det jo gør i mange langvarige forhold. Vi lever godt  stabilt og er glade for hinanden - vi har ingen planer om at gå fra hinanden. Men som sagt er sex'en og lysten til hinanden forsvundet. For et par uger siden sagde min kone til mig, at hun ikke havde noget problem med, at jeg fik min lyst tilfredstillet hos en glædespige, hvis jeg havde lyst til det. Bare det er diskret. Så nu er jeg gået i tænkeboks. Jeg har i flere år luret på glædespiger, da de tænder mig og jeg har altså virkelig lyst til at kaste mig ud i denne verden - især nu hvor min kone har givet grønt lys.

Så mit spørgsmål til jer, kære Eroguidere :) Jeg kan nok afse 4-5.000 kr. pr. md til købesex, så vil det være bedst at gå Sugardaddy vejen, som jeg umiddelbart ikke opfatter som diskret (ud at spise, rejser, shopping osv.), eller skal jeg "blot" finde en fast glædespige jeg kan besøge et par gange om måneden Og hvad er egentlig forskellen på en sugargirl og en glædespige man besøger fast ?

Håber I kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis diskretion er en bekymring så søg mod Tyskland. For det beløb kan du snildt ligge med 3-4 stk på en dag, få noget at spise, en tur i saunaen også kan glæde dig til næste lønningsdag. Konceptet er FKK kan anbefale denne klub. GP i DK er sgu opad bakke. Man brænder sig 9 ud af 10 gange med elendige oplevelser. 

https://www.saunaclub-harmony.com/

Ps. Støder man i nogen man kender dernede, så er det fordi de er der for samme forretning :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Obersten skrev, for 19 minutter siden:

Hvis diskretion er en bekymring så søg mod Tyskland. For det beløb kan du snildt ligge med 3-4 stk på en dag, få noget at spise, en tur i saunaen også kan glæde dig til næste lønningsdag. Konceptet er FKK kan anbefale denne klub. GP i DK er sgu opad bakke. Man brænder sig 9 ud af 10 gange med elendige oplevelser. 

https://www.saunaclub-harmony.com/

Ps. Støder man i nogen man kender dernede, så er det fordi de er der for samme forretning :D

Diskretion er vigtigt, men ikke så meget at jeg skal til Tyskland. Men stedet du linker til lyder lækkert. Tak for tippet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen herind!

Jeg har sugardatet en del i København og det er helt op til dig og sugarbaben hvad I lægger i det. Jeg har rejst med nogle sugarbabes, men ellers er der også mange jeg bare har mødtes nogle timer med på hotel/hjemme hos hende eller mig. Som single synes jeg sugardating er fedt, da det har mere feeling af elskerinde/amatør-glædespige og der kan være mere uformel kontakt indimellem møderne, men igen afhænger det af hvad man selv og sugarbaben ønsker.

Uanset hvad du vælger, så læs nogle af trådene herinde omkring sikkerhed. Tænker at en gammel telefon med særligt nummer er godt givet ud indtil man lærer gp/sugarbaben at kende og de behøver heller ikke kende dit navn og adresse fra start.

Men først og fremmest... Rigtig god fornøjelse. ;)

Redigeret af xo-nix

Del dette indlæg


Link til indlæg
xo-nix skrev, for 3 minutter siden:

Velkommen herind!

Jeg har sugardatet en del i København og det er helt op til dig og sugarbaben hvad I lægger i det. Jeg har rejst med nogle sugarbabes, men ellers er der også mange jeg bare har mødtes nogle timer med på hotel/hjemme hos hende eller mig. Som single synes jeg sugardating er fedt, da det har mere feeling af elskerinde/amatør-glædespige og der kan være mere uformel kontakt indimellem møderne, men igen afhænger det af hvad man selv og sugarbaben ønsker.

Uanset hvad du vælger, så læs nogle af trådene herinde omkring sikkerhed. Tænker at en gammel telefon med særligt nummer er godt givet ud indtil man lærer gp/sugarbaben at kende og de behøver heller ikke kende dit navn og adresse fra start.

Men først og fremmest... Rigtig god fornøjelse. ;)

Det er helt klart tiltrækningen med sugardating, at det bliver lidt mere en amatør-/elskerinde oplevelse. Den med en gammel tlf og et taletidskort er et super godt tip. Takker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med det budget kan du vel uden problemer prøve dig lidt frem, og se hvad du kan li'.

Bemærk at en meget stor del af pigerne på sugardaters kun laver "korte møder". Hvilket reelt bare er sex-møder hos dig eller på hotel. Den der romantiske fortælling om sugardating falder hurtigt til jorden.

Jeg foretrækker selv sugardating, men det kommer med en del ulemper. Det er tidskrævende. Det kan godt tage lang tid at få aftaler i hus, og nogle gange springer pigerne fra i sidste øjeblik.

Der er også en del scammers. Piger der sælger billeder, piger der vil have en masse penge for kemimøder hvor man aldrig får sex osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
plasticlove skrev, for 15 minutter siden:

Med det budget kan du vel uden problemer prøve dig lidt frem, og se hvad du kan li'.

Bemærk at en meget stor del af pigerne på sugardaters kun laver "korte møder". Hvilket reelt bare er sex-møder hos dig eller på hotel. Den der romantiske fortælling om sugardating falder hurtigt til jorden.

Jeg foretrækker selv sugardating, men det kommer med en del ulemper. Det er tidskrævende. Det kan godt tage lang tid at få aftaler i hus, og nogle gange springer pigerne fra i sidste øjeblik.

Der er også en del scammers. Piger der sælger billeder, piger der vil have en masse penge for kemimøder hvor man aldrig får sex osv.

Hvorfor foretrækker du sugardating ?

Det er ok at det kan tage lang tid at få en aftale i stand - skriveri frem og tilbage er fint med mig. Men scammers og betaling for kemimøder osv., lyder ikke særlig fedt.

Der er noget at tænke over. Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Jeg synes bestemt ikke du skal blive sugardaddy.

Vejen frem er at prøve alt muligt forskelligt hos forskellige GP'er. Det er jo den helt store fordel - at der er valgmuligheder, så længe man har pengene.

En af fordelene er, at det er spændende at prøve noget nyt, og det er spændende at møde nye mennesker. Faktisk er spændingen før selve aftalen næsten

det bedste ved det hele. Så det er bare med at prøve alt muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 10 timer siden:

Jeg synes bestemt ikke du skal blive sugardaddy.

Vejen frem er at prøve alt muligt forskelligt hos forskellige GP'er. Det er jo den helt store fordel - at der er valgmuligheder, så længe man har pengene.

En af fordelene er, at det er spændende at prøve noget nyt, og det er spændende at møde nye mennesker. Faktisk er spændingen før selve aftalen næsten

det bedste ved det hele. Så det er bare med at prøve alt muligt.

Yes, jeg kommer nok til at prøve lidt forskelligt, inden jeg ved hvad jeg kan li'. Men godt at få jeres perspektiver på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flaks skrev, for 1 time siden:

Yes, jeg kommer nok til at prøve lidt forskelligt, inden jeg ved hvad jeg kan li'. Men godt at få jeres perspektiver på det.

... Og hvis du har overskudet kunne det være super fedt hvis du vil dele nogle af dine oplevelser og overvejelser når du kommer i gang. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forskellen på en SB (Sugarbabe) og en GP kan både være næsten usynlig og en verden til forskel, det er helt og aldeles afhængig af pigen du spørger :)

Begge grupper sælger sex, men du kan møde en SB som udelukkende er interesseret i korte møder og du kan møde en GP som er åben over for længere møder.

En SB kan leve af at være det, imens en GP kan gøre det som hobby og/eller omvendt - hvad der umiddelbart er fastdefineret "Den gruppe gør sådan og den gruppe gør sådan" vil altid være nuancet og de nuancer er afgjort af indstilling og tilgang besluttet af den enkelte pige :)

Prøv dig frem, kun erfaring kan gøre dig klogere på hvad du trives bedst med :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 5 timer siden:

Forskellen på en SB (Sugarbabe) og en GP kan både være næsten usynlig og en verden til forskel, det er helt og aldeles afhængig af pigen du spørger :)

Begge grupper sælger sex, men du kan møde en SB som udelukkende er interesseret i korte møder og du kan møde en GP som er åben over for længere møder.

En SB kan leve af at være det, imens en GP kan gøre det som hobby og/eller omvendt - hvad der umiddelbart er fastdefineret "Den gruppe gør sådan og den gruppe gør sådan" vil altid være nuancet og de nuancer er afgjort af indstilling og tilgang besluttet af den enkelte pige :)

Prøv dig frem, kun erfaring kan gøre dig klogere på hvad du trives bedst med :)

 

 

Du har jo ret i, at det er et spektrum hvor SB og GP selvfølgelig kan overlappe ift. lange/korte møde og lange/korte relationer. Jeg er begyndt at kigge på Sugardaters og hold da op, hvor er det overvældende med antal af profiler (tænker at mange af dem er fake).

Jeg går langsomt frem - tror jeg - og prøver mig frem med lidt af hvert. Det bliver forhåbentlig sjovt, spændende, sexet og nyt ... måske også lidt skræmmende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flaks skrev, for 48 minutter siden:

Du har jo ret i, at det er et spektrum hvor SB og GP selvfølgelig kan overlappe ift. lange/korte møde og lange/korte relationer. Jeg er begyndt at kigge på Sugardaters og hold da op, hvor er det overvældende med antal af profiler (tænker at mange af dem er fake).

Jeg går langsomt frem - tror jeg - og prøver mig frem med lidt af hvert. Det bliver forhåbentlig sjovt, spændende, sexet og nyt ... måske også lidt skræmmende :)

Jeps, mange fake profiler desværre :mellow:

Regel nr 1: aldrig overfør penge på forhånd.

Regel nr 2: Se Regel nr 1

Et forslag til hvordan du hurtigt kan sortere i pigerne derinde, er at bede om en snak i tlf :)

En tlf samtale kan afklare om hun er den hun siger hun er og i kan blive klogere på hinanden og finde ud af om i er et match.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @Pianistinden skriver er grænserne mellem GP'er og SB's flydende. Jeg har kendt to SB's som jeg har set regelmæssigt. Den første kom jeg til at opfordre til at turde gøre en jævnaldrende fyr til kæreste og den anden kan man læse om i en tråd jeg startede før jul:wacko: Jeg kunne besøge begge ret tæt på, og den ene lavede mad til os et par gange.

I går besøgte jeg en pige som jeg kender fra Annoncelight. Hun kommer her i byen helt uforudsigeligt, men da jeg var i hendes by fik jeg lov at besøge hende privat. Vi har kendt hinanden længe nu, så det er bare dejligt og hyggeligt. Vi har også spist sammen engang hvor jeg havde mad med. 

Man kan sagtens holde meget af en anden kvinde samtidig med at man elsker sin kone højt. Når og hvis sexlivet rinder ud for hende er det formentlig også nemmere at elske sin kone når man har haft sex. Til tider er det også nemmere at få sex med konen, hvis man ikke er så "sulten" efter det:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 12 timer siden:

Jeps, mange fake profiler desværre :mellow:

Regel nr 1: aldrig overfør penge på forhånd.

Regel nr 2: Se Regel nr 1

Et forslag til hvordan du hurtigt kan sortere i pigerne derinde, er at bede om en snak i tlf :)

En tlf samtale kan afklare om hun er den hun siger hun er og i kan blive klogere på hinanden og finde ud af om i er et match.

 

Jeg vil aldrig - som i aldrig - overfører penge på forhånd. Det kan jo være et dodgy game det her. Og tak for tippet @Pianistinden. Før  der kommer penge på bordet, skal det være konkret og ved et fysisk møde.

Ja, en snak over telefonen er en god idé. Kan også se at diverse profiler nævner "Kemi møder", så det kunne også være noget jeg skal gøre/forberede mig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 46 minutter siden:

" kemi møde " hvilket beløb er fair for det. ?

Puha, godt spørgsmål. Jeg aner det ikke. Men min umiddelbare tanke og holdning er, at pigen/kvinden ikke skal ha' betaling for en kort snak på en cafe eller lignende. Jeg betaler gerne for vin, mad, kaffe osv.

Men jeg bliver nok klogere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...