F-jernet 324 Skrevet 19. Januar, 2024 https://annoncelight.dk/showad/362248 Sød pige i midten af tyverne. Ser lidt træt / trist ud og ryger helt sikkert for mange cigaretter. Smagte dog ikke alt for meget af tobak men mistede lidt lysten til at snave hende i den ende. Den anden ende var derimod ganske indbydende og må sige at trods hætte under den franske del, gjorde hun det altså godt. Derefter røven op hvor jeg var hurtig til at springe på inden hun kunne nå at tømme glidecremen ud i dåsen, så at sigr… dejlige inderlige paringslyde fra hende, som helt sikkert vak ægte. Det tog inke lang tid før jeg afleverede det hvide flag i flydende form. Jeg kommer ikke igen, men til prisen vR det ok vil jeg sige 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Waverider 344 Skrevet 23. Januar, 2024 Kan du komme lidt nærmere ind på geografien? De sidste par år har Køge = Tureby. Er det rent faktisk i Køge by? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
F-jernet 324 Skrevet 23. Januar, 2024 Waverider skrev, for 4 timer siden: Kan du komme lidt nærmere ind på geografien? De sidste par år har Køge = Tureby. Er det rent faktisk i Køge by? det er køge nord tæt på motorvejen. meget diskret i bolig kompleks 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 260 Skrevet 25. Januar, 2024 F-jernet skrev, den 23.1.2024 at 18:55: det er køge nord tæt på motorvejen. meget diskret i bolig kompleks Ser ud til hun er smuttede til jylland Er det ude ved søparken eller de nye runde lejligheder i køge?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mar86 18 Skrevet 6. Februar, 2024 I tilfælde nogen søger på hendes annonce nr, så er hendes gamle profil er blevet fjernet af Annoncelight grundet mistanke og falske billeder. Her er hendes nye annonce: https://annoncelight.dk/showad/395538 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karoline 175 Skrevet 12. Februar, 2024 (edited) Ennig skrev, for 1 time siden: Er der en der kan anbefale et eller flere hoteller. med udsigt over stranden Ikke for langt væk fra - hvor tingene sker og hvor det er tilladt at have pige med på værelset. lander i pattaya den 14. tak på forhånd Jeg er på Bella villa i Pattaya men rejser tidligt d. 14. Her har du mulighed for at tage søde kvinder med hjem til besøg. Der er dog ikke udsigt til stranden. Redigeret 12. Februar, 2024 af Karoline Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruise 1078 Skrevet 12. Februar, 2024 Karoline skrev, for 2 timer siden: Jeg er på Bella villa i Pattaya men rejser tidligt d. 14. Her har du mulighed for at tage søde kvinder med hjem til besøg. Der er dog ikke udsigt til stranden. Jamen, tak for info @Karoline , men tænker du på en eller anden måde har fået forvekslet Cataleya med Pattaya Kan godt se en hvis lighed rent navnemæssigt mellem Cataleya & Pattaya (det klinger lidt) , men indholdsmæssigt er der vist stor forskel på denne tråd om Cataleya og en anden tråd om: "Pattaya efterlysninger" ...som du vist har svaret på - god tur til Pattaya 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg