Hop til indhold

Recommended Posts

Faldt pladask for de flotte billeder af Bella i følgende annonce: https://annoncelight.dk/showad/394209

Bella er netop startet i Odense på mit faste thaisted, og de plejer at bruge ægte billeder af de piger, der arbejder der. Så jeg bestilte en times massage med mulighed for B2B. 
Det var Bella selv der åbnede døren, og hun ser præcis lige så smuk ud, som på sine billeder, og har et udseende lige efter min smag. 

Bella arbejder på første sal på adressen, i lækre omgivelser, hvor der i lokalet både er en rigtig massagebriks samt, som noget nyt, en rigtig seng i stedet for en madras på gulvet. 

Bella var iført en kimono, der knap kunne skjule et sæt meget frækt rødt undertøj, på en utrolig flot og fræk krop. Bella har et smukt ansigt og fortalte hun oprindelig er fra Norge. Hun taler et fint dansk, engelsk og naturligvis thai, selvom hun efter min mening ikke ligner en traditionel thai pige, men mere en blanding af noget thai og noget nordisk. Det fik jeg ikke spurgt ind til, da jeg hurtigt fik travlt med at nyde massagen.
Vi aftalte, at dele de 60 minutter, så halvdelen af tiden skulle gå med ren massage, hvorefter hun så gradvist ville fortsætte med noget B2B og erotisk leg.

Da vi havde aftalt, at massagen langsomt skulle ende i B2B, anbefalede Bella at jeg placerede mig på sengen, hvorefter jeg fik et varmt håndklæde lagt over min krop. Bella bruger varm olie og startede med en skøn blanding af thai- og oliemassage. Man kan godt mærke, at hun er vant til at massere og gå dybt, de steder jeg anviste, som trængte til ekstra behandling.

Det var virkelig en god og grundig massage og Bella fortalte, at hun har mange kunder, der kun kommer for massagen, og at hun ikke bliver skuffet hvis en kunde “nøjes” med massage i 60 minutter. Men man skal godt nok være lavet af noget specielt, hvis man kan klare, at have Bella så tæt på en, og mærke hendes faste lår, når hun kravler rundt på ens krop, og så ikke, som minimum vælge et HJ som afslutning.

Undervejs i massagen var kimonoen røget af, og Bellas BH var lavet så frækt, at de flotte bryster og struttende store brystvorter, sad frit fremme - hvilket herligt syn. Da de 30 minutter var gået, var Bella helt nøgen og begyndte langsomt på B2B. Hvilken skøn fornemmelse at mærke hendes dejlige olieindsmurte krop glide rundt på min ryg. Flere gange kom hun op og kyssede mig lidt på ørerne og så var jeg helt solgt.
Stor var glæden derfor, da hun bad mig vende mig rundt, og jeg så fik frit udsyn til denne dejlige godte. Til min store overraskelse gik Bella nu igang med den frækkeste pussyslide, jeg nogensinde har prøvet. Der blev slided både med front mod mig, med bagsiden mod mig og på siden, og det var noget min pik kunne lide. Hvor var det frækt at se og mærke Bellas skamlæber køre op og ned af min pik og vi blev begge smurt godt ind i olie. 
Jeg bad Bella om et blowjob, og her insisterer hun på kondom, hvilket er fint med mig. Bella kysser heller ikke med kunder, men er ellers normalt berøringsvenlig.

Bella gik igang med et dejligt blowjob mens mine fingre legede med hendes efterhånden stive brystvorter. Jeg havde også lyst til at smage på Bella og hun tørrede olien af sine skamlæber inden hun lagde sig i en klassisk 69 position. Bella smager dejligt og har smukke skamlæber og efter noget tid, bad jeg hende placere sig på ryggen med en pude under sig, så jeg kunne slikke hende grundigt. Det kunne hun lide og vi havde derefter dejlig blid sex i forskellige positioner. At se Bella ligge og strække sig kælent mens jeg tog hende i doggystyle, var mere end jeg kunne klare og kondomet blev godt fyldt. Vi lå sammen og nussede lidt, hvor hun fortalte, at hun faktisk er bi-seksuel, så måske er det derfor, hun specielt godt kan lide at blive slikket. Hun oplyste, at man kan bestille hende sammen med Jelly, Patty eller Maria, der alle arbejder på samme adresse, så nu er det muligt, at opleve tre eller fire piger kravle rundt på ens krop. Det gad jeg altså godt at prøve i dette liv.
Afsluttede med en vand og et bad og stod veltilfreds på gaden igen 70 minutter efter ankomst. 
Kan varmt anbefale Bella på grund af tre ting. Hun kan rent faktisk massere godt og grundigt. Hun er gudesmuk i en B2B, og så giver hun en fantastisk pussyslide.
Synet af smukke Bella glidende rundt på min krop, vil jeg huske resten af mit liv. 

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funnydanny skrev, den 25.1.2024 at 07:43:

Lyder som en god oplevelse. 

Er stedet diskret ?

Det er et kendt thai massage sted, som nogen mener er diskret - men det er der andre, der ikke mener. Der er mange forskellige opfattelser af “diskret”. Jeg er kommet der igennem mange år, så jeg tænker aldrig over det. 

Funnydanny skrev, den 25.1.2024 at 07:44:

Og hvad koster en B2B ?

Bella oplyser ikke priser på den ydelse på Annoncelight, så her må du ringe og spørge dig frem. 
 

Hilsen

Troldmanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...