Hop til indhold
HerrensVerden

Baleri Deep og Vicky Basno. DAMN de er gode sammen!

Recommended Posts

Fik nys om at Baleri og Vicky er med på en trekant, og det viste sig bare at være den ultimative frække oplevelse!!

Har besøgt Baleri mere end en gang, og hun mestrer jo det perfekte dybe blæs. Vicky har også nogle tricks oppe i ærmet, og sammen er det 10 + 10 = 1.000.000. De har super kemi med hinanden (og heldigvis også med mig) og det er pivfrækt. De var til stede og på 100% mens jeg var der, og det er i sig selv en stor fornøjelse i det her marked, hvor så mange piger leverer venstrehåndsarbejde. Der blev ikke holdt tilbage med noget, og jeg fik alt det vi havde aftalt inkl. anal med Vicky :P

Det var altså en helt vanvittig treat. Koster selvfølgelig ekstra med to piger, men til gengæld kommer den helt op at ringe, og jeg fik mig en oplevelse, jeg aldrig nogensinde glemmer.

Som jeg forstod det på dem kalder de sig kitty twins eller noget i den dur, men kan ikke lige se det skrevet nogen steder. Ved ikke hvorfor de ikke annoncerer det med store neon-bogstaver, men det kan være det kommer.

10/10

https://nympho.dk/n2010/1037/baleri-deep/

https://nympho.dk/n10381/3426/vicky-basno-is-back/

Redigeret af HerrensVerden
Links

Del dette indlæg

Link til indlæg

Damm det lyder fedt, personligt har jeg svært ved at nyde to på en gang !!! Havde et par ture med dobbelt op i de gode gl dage på hørdumsvej 

Det var nogle gæve polske piger …. Uha da de gav den også gas  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...