Hop til indhold

Recommended Posts

Risskov Wellness er startet, hun har haft på Rosenskransgade i Århus men den lukker og hun sagde denne nye er startet i November 23, 

Dejligt massage, fik en 1 time varm olie, 400 plus et hj til 400, ved ikke om prisen er fastlagt endnu, herefter gav hun massage resten af tiden og jeg følte mere afslappet, god timing. 

Startede med lidt snak og varm olie og gled hen i lidt pirring hvorfra hun kunne se og mærke hvad der yderligere var trang til, hertil spurgte hun pænt osv. 

Har ingen ide om fp bj osv. Jeg tror ikke det er den vej hun vil bringe denne forretning men skrive gerne hvis i har en anden oplevelse.

God og nem parkering, adressen er på linket, der ligger en frisør ig et oversætter firma i samme bygning. Jeg betalte kontant og MobilePay, ved ikke om hun har kort terminal også. Jeg render normalt ikke rundt med kontanter så det er dejligt hvis man ikke skal til at hæve.

dejligt, at man ikke skal ind i byen længere.

https://www.risskov-wellness.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tin-tin skrev, den 19.1.2024 at 11:14:

Risskov Wellness er startet, hun har haft på Rosenskransgade i Århus men den lukker og hun sagde denne nye er startet i November 23, 

Dejligt massage, fik en 1 time varm olie, 400 plus et hj til 400, ved ikke om prisen er fastlagt endnu, herefter gav hun massage resten af tiden og jeg følte mere afslappet, god timing. 

Startede med lidt snak og varm olie og gled hen i lidt pirring hvorfra hun kunne se og mærke hvad der yderligere var trang til, hertil spurgte hun pænt osv. 

Har ingen ide om fp bj osv. Jeg tror ikke det er den vej hun vil bringe denne forretning men skrive gerne hvis i har en anden oplevelse.

God og nem parkering, adressen er på linket, der ligger en frisør ig et oversætter firma i samme bygning. Jeg betalte kontant og MobilePay, ved ikke om hun har kort terminal også. Jeg render normalt ikke rundt med kontanter så det er dejligt hvis man ikke skal til at hæve.

dejligt, at man ikke skal ind i byen længere.

https://www.risskov-wellness.dk/

Hvordan ser hun ud? Ung gammel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...